... and in that moment i swear we were infinite ...

22:29

"So maybe someday these will all be stories and our pictures become old photograghs,but rigth now we are alive . I can see it. This one moment when you know you're not a sad story, You are alive, and you stand up and see the ligths on the buildings and everything that makes you wonder. And you're listening to that song on that drive with the people you love most in this world . And in that moment i swear we were Infinite."

Právě jste si přečetli jednu z mých oblíbených vět - jestli se to tak dá říct. Jistě znáte film the perks of being wallflower a jestli ne tak každopádně doporučuji. Hodně dlouho jsem přemýšlela nad významem a abych byla upřímná pořád si nejsem jistá co to vlastně znamená.
Právě jsem se dokoukala na ten film takže jsem vlastně takové klubíčko citů a právě proto tohle píšu. Po delší době jsem se zase podívala tady na blog a hlavně na těch 5 rozepsaných článku, které tady mám a nějak se nemůžu dokopat do zveřejnění.
Jenže jsem se vzpomněla na důvod proč jsem chtěla začít psát blog a být rádoby "blogerkou". Věřte nebo ne, ale mým důvodem k psaní bylo to jak si tohle můžu za 10 let přečíst. Jasně mohla jsem si to psát do deníku nebo tak, ale co když ten deník ztratím? Všechny tyhle momenty budou pak ztracené i spolu s ním a tady? Na internetu to zůstane. Ano píšu anonymně a z mého okolí o tomhle blogu ví jenom jedna osoba a mě to prostě tak vyhovuje. Nechci tady zveřejňovat svůj obličej, protože moc dobře vím jak tohle pak je... Neříkám, že se za sebe stydím - to ne, ale vím, že mnoho lidí by moje články odsoudili už jen proto jak vypadám. Proto anonymita. Vlastně tohle po sobě nebudu číst takže se omlouvám za všechny chyby a tak, ale vím, že kdybych tohle začala číst znova tak to zase nezveřejním.
Takže jestli se v tomhle článku nějak vyznáte tak Vám tedy gratuluji.
Nějak tak jsem se dokopala k psaní. Poslední dobou se mi vlastně nic nechce a jsem nesmírně ráda za to, že jsou od zítra prázdniny, protože ta škole mě už vážně vyčerpává.
Přemýšlím nad tím jak tenhle článek je celá zmatený a tak, ale vlastně tak nějak to je v mé hlavě. Jestli se vyznáte tak mi dejte vědět do komentářů co si o tom "citátu" myslíte a jestli tady je nějaká anonymní blogerka se stejným názorem. 
Love - D






"So maybe someday these will all be stories and our pictures become old photograghs,but rigth now we are alive . I can see it. This one moment when you know you're not a sad story, You are alive, and you stand up and see the ligths on the buildings and everything that makes you wonder. And you're listening to that song on that drive with the people you love most in this world . And in that moment i swear we were Infinite."


Przeczytaliście jeden z moich ulubionych zwrotów - jeśli tak można powiedzieć. Mam nadzieje, że znacie film perks of being wallflower jeśli nie tak, w każdym razie polecam. Bardzo długo myślałam nad wartością i żebym była szczera nadal nie jestem pewna, co to naprawdę oznacza. Właśnie dooglądałam ten film więc jestem naprawdę  taka piłeczka uczuć i dlatego to piszę. Po chwili znów spojrzałam tutaj na blog i w zasadzie na tych 5 rozpisanych artykułów, które tutaj mam i jakoś nie mogę wzmusić się  do publikacji.
Ale przypomniałam sobie dlaczego chciałam zacząć pisać bloga i być tą "blogerką". Wierzcie lub nie, ale mój powód do pisania była to jak to mogę za 10 lat  to sobie przeczytać. Oczywiście mogłam to napisać w dzienniku lub tak, ale co zrobię, jeśli ten pamiętnik zgubię? Wszystkie te chwile się zgubią, ale tutaj? W internecie to pozostaje. Tak piszę anonimowo, a z mojego otoczenia o tym blogu wie tylko jedna osoba, i mnie to po prostu tak wygodnie. Nie chcę tu ujawnić swoją twarz, bo bardzo dobrze wiem jak to jest, to... ja nie mówię, że się wstydzę - nie, ale wiem, że wielu ludzi, moje artykuły mógło by  potępić już tylko dlatego, jak wyglądam. W ten sposób  dlatego jestem anonimowa. 
Właściwie to po sobie, nie będę czytać, więc przepraszam za wszystkie błędy, ale wiem, że jeśli bym to zaczęła czytać ponownie tak to z kolei znów całe usunę. 
Dlatego, jeśli dokończyłaś ten artukuł to Ci gratuluję. Jakoś nie potrafię dokopać się do pisania, więc tak to potem się kończy. Ostatnio mi tak naprawdę nic się nie chce i jestem bardzo zadowolona z tego,  że jutro wakacje, bo szkoła mnie naprawdę już męczy. Myślę nad tym, jak ten artykuł cały zdezorientowany i tak, ale w rzeczywistości tak jest  w mojej głowie.
Więc dajcie znać w komentarzach co Wy myślicie o tym "cytatu" i jeżeli jest tutaj gdzieś anonimowa blogerka to napisać czy się zgadzamy.
Love - D


You Might Also Like

14 Comments

  1. Přijde mi, jako kdybych to napsala já. Bloguju už nějaký ten pátek, ale poslední dobou už na to skoro nemám chuť a psát něco jen abych něco psala mi přijde fakt divný. Právě možnost anonymity oceňuju na internetu snad nejvíc. Můžeš si psát co chceš a zároveň se nemusíš zajímat o to, jestli zaujme tvůj vzhled, důležité jsou tvoje myšlenky.
    catamount

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem v tomhle sama. Protože mi připadá, že je tady víc a víc blogů, které jsou "slavné" jenom kvůli tomu, že je jejich autor hezký nebo tak.

      Vymazat
  2. Nie oglądałam tego filmu, ale z chęcią obejrzę :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Nie widziałam tego filmu, ale skoro tak bardzo ci się podoba i bardzo go polecasz to na pewno go obejrzę :) jestem wielkim filmoholikiem i uwielbiam oglądać dobre filmy :) a co do bloga, ta anonimowość sprawiła że i ja założyłam pierwszego pamiętnikowego bloga. Teraz jest trochę inaczej, ale kiedyś myślałam bardzo podobnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. nie widziałam jeszcze tego filmu ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Filmu nie widziałam :) Mnie też skusiła opcja przeczytania tego za kilka, kilkanaście lat, tego, co tam we mnie siedziało :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nie widziałam, ale z chęcią obejrzę:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Wydaje sie ciekawe! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpovědětVymazat
  8. Oglądałam film, o którym wspomniałaś. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak tak obserwuje to chyba jesteś jedyną osobą, która zna tego filmu :D

      Vymazat
  9. Nie oglądałam tego filmu, ale mam nadzieję, że obejrzę! :* Interesujący blog :) Mam do Ciebie prośbę, czy mogłabyś poklikać we wszystkie ,,KLIK,, w tych 3 postach, które są podane niżej w linkach?. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ dzięki ,,KLIKANIU,, mam możliwość rozwoju mojego bloga. Oczywiście zawsze się odwdzięczam. :) Pozdrawiam i Zapraszam:
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/cndirect-wishlist.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/wishlist-wholesalebuying.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-2.html

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥