100 FAKTŮ O MĚ 1.část

17:19


Čauvec.Vítám po dlouhé době, a jelikož mi přišlo,že o mě toho moc nevíte  a posledních  25+1 faktů bylo ani nevím jak dlouho zpátky, rozhodla jsem se právě pro tento článek.Jdeme na to! 
1.Kávu bych mohla pít pořád, ráno bez své kávy si nedovedu představit.
2.taky strašně zbožnuju čaj,tyhle dvě věcičky mi vždy zlepší život.
3.Mám strašně ráda černý humor.(víte proč Anička spadla z houpačky?protože nemá ruce."Ťuk,ťuk" Kdo je to? no Anička těžko.)
4.Moje oblíbené filmy,které mě ještě neomrzely jsou LOL,Hatchiko,Vampire Academy,This is us.
5.Nedokážu se učit při hudbě,vlastně nedokážu moc ani psát článek při hudbě :D Prostě potřebuji mít ticho.je pravda,že teď právě poslouchám Heart on Fire-Jonathan Clay.Ale koho to zajímá.(Pustě si ji!!!)
6.Jsem člověk,který rozesmívá všechny kolem ale po večerech brečím.
7.Školu mám ráda,jen nemám ráda učení.
8.Rok a půl zpátky bylo asi moje nejhorší období života.
9.Miluji zvířata,jsou to tvorové kteří vás vyslechnou.
10.Věnuji se kynologii.
11.Miluji čtení jiných blogů a přitom popíjet čaj/kávu
12.Chci to v životě,nějak dotáhnout.Věřím v to,že se mi to povede.
13.Nerada mluvím o svém životě.Nikdo neví jaká doopravdy jsem.NIKDO.
14.V navazování kontaktů jsem stydlivá,ale po hodině už vedu.
15.Všichni mi říkají.že jsem se strašně změnila v chování a ve vzhledu. víte,bolest mění lidi.
16.Dost si teď uvědomuji,že jsem docela pesimistický člověk. vždy jsem byla optimistaaa! 
17.Jsem strašný ANTI-talent na všechno.
18.Miluji Angličtinu,strašně se mi líbí prostě ten přízvuk,fráze ty angličtí lidé.Všechno
19.Až budu dospělá chci žít v Anglii
20.Momentálně věřím jen  svému psovi. smutná realita 
21.Když jsem byla menší tak jsem neuměla říct jméno Klára říkala jsem Krala.
22.Jsem docela závislá na sociálních sítích.
23.Vlastním Tumblr,We♥It,Youtube,Facebook,Ask...
24.Jsem asi nejvíc závislá na We♥It
25.Nemám moc v lásce lidi v naši třídě.
26.Jsem hrozně pitomá na matiku a fyziku.Prostě to můj mozek nebere.
27.Přemýšlím,mluvím sama pro sebe Anglicky.S mamkou taky občas hodíme řeč Anglicky.
28.Jsem drzá,hlavně na učitele.
29.Ráda zpívám,ale jen když jsem sama doma.Hezký hlas teda moc nemám.
30.Neumím si plánovat čas,pak s vždy stěžuji,že toho mám moc.
31.Nemám v čem chodit,prostě nemám oblečení.což mi připomíná,že zítra jdu na nákupy wooho.
32.Chodím do polské školy,bydlím na hranici Polska,umím polsky a jsem napůl Polka.
33.Poslouchám opravdu skoro všechno.
34.Mezi mé oblíbence v hudbě patří 1D,Miley Cyrus,Demi Lovato,Kontrafakt,Ektor,Ben Cristovao,Majk Spirit,Selena Gomez,Little mix...a mnoho dalších :D
35.Nemám tátu,teda mám ale jako bych neměla.Tohle téma je pro mě velice citlivé 
36.Chci tetování,už mám  vymyšlené jaké  a kde.
37.Přemýšlela jsem nad natáčením na Youtube ale nějak z toho sešlo. 
38.Mám doma taky kocoura.Je to malý ďábel. 
39.Mám ráda když prší,je zima  a já jsem doma pod dekou.
40.Jsem docela škodolibá.
41.Byla jsem 3x na operaci.
42.Nemám ráda nemocnice,nejvíc od doby co jsem tam skoro umřela.
43.Často přemýšlím o budoucnosti,a představuji si nereálně věci.
44.Všichni si myslí,že jsem optimista, kterého nic neštve.
45.Některé lidi bych vyměnila za plátek šunky.
46.Mám chvíle kdy se chvíli směju jak nafetovaná pak zase nenávidím celý svět pak se zase směju a pak brečím.A to dost často.
47.Moje oblíbené seriály jsou Pretty Little Liars,How i met your mother,Gossip Girl.
48.Když se mi nechce učit,nebo cokoliv dělat tak když se pak snažím sebevíc prostě to nedokážu.
49.Nevěřím na Boha. Věřím na Karmu NO GOD BUT PIZZA.
50.Bydlím ve Vesnici,chci bydlet v městě je tady nuda.
(omž jooooo!) 

  

You Might Also Like

7 Comments

  1. S tím kafíčkem a čajíčkama to máme stejně. Taky si ráno bez kafe nedokážu představit :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné,super fakty,těším sa na dalši článok:)

    OdpovědětVymazat
  3. S angličtinou to mám uplně stejně. Když jsem byla nedávno v Praze v centru. Tak jsem poslouchala dva angličany v H&M a je to opravdu krásný jazyk!
    annatruksa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ANO!ANO!ANO :D Když jsem byla na exkurzi, neposlouchala jsem našeho instruktora, který mluvil česky ale přichomejtla jsem se k Angličanům! :D ♥ Ajina je život (:D♥)

      Vymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥