Volám o pomoc v krajině hluchoněmých.

16:30

Nejkrásnější úsměv skrývá nejhlubší tajemství. Nejkrásnější oči proplakaly potoky slz. Nejlaskavější srdce procítilo nejvíc bolesti.
Ona je smutná.
Je zlomená.
Je unavená.
Je sama.
Je opuštěná.
Je souzená.
Je ignorovaná.
Je v stresu.
Je v depresích.
Je unavená ale stále žije.
Je zlomená ale neukazuje to.
Je v bolestech ale usmívá se.
Ona je Já.

Vždycky jsem byla pozitivní člověk. Snažila se hledat i na těch nejhorších věcích něco hezkého a pozitivního.
Snažila jsem se dost dlouho. Lidi mě začali soudit, a já pořád ani nevím proč.
Jsem ten člověk, který je v depresích nebo je prostě smutným tak si pustí smutné písničky, zaleze do postele a brečí.
Brečím klidně hodiny až pak usnu.
Nejsem ta osoba která se ten smutek snaží potlačit. Já se ho snažím dát pryč. To monstrum co ve mě sedí, se snažím vybrečet. Nechci ho tam.
Odřízla jsem se od okolního světa a žila si ve své bublině.
Březen avšak prohlašuji na nejhnusnější měsíc v roce 2015 prozatím 
Ještě nedávno jsem tady psala článek na téma "Little Things counts" a teď? Teď bych to asi nedokázala.
Jenže já nechci tohle. Já jsem mladá.Chci si ten život užít. 

Co děláte vy? Jak se vám tento měsíc daří x nedaří? Splnili jste už některé své předsevzetí?

You Might Also Like

7 Comments

  1. Absoluně výstižné pro můj aktuální stav...
    Prej bude líp. Stále čekám.

    OdpovědětVymazat
  2. Ona som aj ja. Tiež patrím k pozitívnejšiemu typu ľudí, ale v poslednej dobe sa to na mňa valí z každej strany a som na hranici svojich síl. Často mám chuť sa vzdať, hnevám sa na svet okolo seba... avšak príde aj chvíľa, kedy počúvnem hlások v mojej hlave, ktorý mi hovorí nevzdávaj sa, bojuj, nezatrpkni, tadiaľ cesta nevedie... potom ma naplní nádej a optimizmus, potom ma opustia a tak to ide dokolečka, dokola. Ani Ty to nevzdávaj. Skús sa niekomu zdôveriť, možno sa stane niečo nečakané :-)
    "Everybody wants happiness, nobody wants pain, but you can't have a rainbow without a little rain." Asi tak :-)
    Mo
    http://justaddcourage.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ! :) Taky mě napadlo se někomu svěřit ale komu... Právě proto jsem se chtěla trošku vypsat :)
      Ten citát je vážně skvělý, ten si musím uložit :)
      Věřím v to, že zase bude líp.

      Vymazat
  3. Tento článek mně teď naprosto vystihuje... Ale nebrečím kvůli tomu, dřív mně rozbrečela každá prkotina, ale teď se to snažím nějak zvládat...
    Stay strong!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je to tedy opravdu težké a je fakt, že je prostě potřeba se vybrečet no ale bude líp, jednou určitě jo :)
      Děkuju! :) ty taky ♥

      Vymazat
  4. Tento článek mně teď naprosto vystihuje... Ale nebrečím kvůli tomu, dřív mně rozbrečela každá prkotina, ale teď se to snažím nějak zvládat...
    Stay strong!

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥