Let´s have an adventure!

21:31



Mým snem bylo a je cestovat.
Do zahraničí nebo prostě jen tak někde projíždět město, vždycky jsem byla strašně šťastná, že jsem dostala tu možnost někam vyjet.
Již delší dobu mám takový spis Měst, které bych chtěla v mém životě navštívit.
O cestování bych tady mohla psát do nekonečna.

A všechno co k cestování potřebujete jsou vlastně jenom peníze. Když máte peníze tak můžete mít vlastně skoro všechno, ale o tomhle tenhle článek nebude. Rozhodla jsem se tedy podělit s vámi o část z mého "Adventure paper" a napsat vám tady pár Měst kde se prostě hodlám podívat.

 LONDON
Jojo, já taky.
Londýn je podle mě prostě město snů, pro mě prostě jo.Parky, atrakce, lidi, tradice a to všechno naprosto zbožňuji. Londýn je (troufám si říct) jediné z měst v kterým bych si dokázala představit žít.
Nádherné London Eye a Tower Bridge a mnoho dalších stojí za návštěvu a celkově tohle město je prostě ideální pro samotáře jako jsem já. Snad to nezní moc divně, jelikož tam je o hoooodně lidí víc.

NEW YORK
NEW YORK JE PROSTĚ NEW YORK! 
Obchody, restaurace, společnost a prostě všechno. awww
Jak to tak vemu, tak tady pořád nebudu psát jak moc to stojí za návštěvu jelikož všechny města stojí za návštěvu a tak prostě nemám co vytknout.
NY bych sice velice ráda navštívila ale více než na rok ne. Nevím. Nějak si nemůžu sama sebe představit tam někde žít a civilizovat se tam. 

LOS ANGELS
Město Andělů? Pamatuji si to dobře?
Já tady ani nemám pořádný důvod. Prostě se mi to město líbí a chci tam jet, klidně hned teď.
LA slunečné pláže, úžasný Město, plné nádherných paneláku, ALE stejně bych tam žít vážně neuměla. Jak se znám tak bych si už po měsíci stěžovala na přeplněné ulice, pláže, obchody a strašný vedra (protože to u nás v létě nedělám, jjj)
A malý dodatek je, že se to tam taky hemží celebritami.

PARIS
Řekněte mi kdo by nechtěl do Paříže? Nádherná Ajfelovka, která město proslavila a život jako z pohádky.
No a vemte si takovou Zimní Paříž ? Jooo, pro tohle bych žila(ještě mít ty peníze)

DUBAI
Vlastně ani pořádný důvod není. Nádherné město, co víc si přát.
Zajímá mě kultura, tradice a různě akce těch domorodců.Navíc nádherná pláž a hot boys, no není to k zabalení?
No a třeba být ubytována v těch 5* hotelech bych si teda taky nechala líbit.


A BUM ZPĚT DO REALITY.
Jak si to tak teď čtu tak nejsem vůbec originální s výběrem Měst. Jenže já bych taky ráda navštívila každý kousíček Země a než bych to tady vše vypsala tak ... ani nevím.
Tím chci říct, že tedy rozhodně plánuji cestovat víc jen co to půjde. Cestování ne moje vášeň a naplňuje mě to.

Jaká Města by jste chtěli navštívit vy? Máme něco společného?
-D

You Might Also Like

10 Comments

  1. Já bych jela do Paříže a to hned.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky miluji cestování.Mým vysněným městem je Londýn :)
    http://thelifebykristen.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Londýn je prostě PÁN MĚSTO! :D Jsme ráda, že tedy nejsem sama :)

      Vymazat
  3. všetky tieto miesta by som rada navštívila určite, ale najradšej srí lanku! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. Z Tvého výběru mě nejvíc láká Paříž, tam se určitě někdy podívám. Když už bych byla ve Francii, určitě bych zajela ještě do Champagne, viděla jsem o ní dokument a je to tam moc zajímavé. Co se týče jiných měst, tak nedávno jsem na blogu kamarádky četla o Budapešti a dost mě zaujala, takhle pěkné jsem si to tam nikdy nepředstavovala. Kdybych si tedy měla vybrat ještě jedno město, jela bych tam...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoooj :) Já jsem postupem času úplně přehodnotila můj list a třeba NY už mě vůbec neláká. Zamilovala jsem si Jihovýchodní Asii a určitě se tam znovu vrátím. Tolik neobjevených míst bez turistů s naprosto kouzelnou přírodou, výborným jídlem, super lidmi ... a pak taky ty ceny. To co bys utratila v NY za týden, ti stačí v Indonésii na měsíc :) Mrkni na můj blog, mám tam plno fotek z posledního půl roku tam :)

    OdpovědětVymazat
  6. Do Paříže bych taky chtěla! Celkově do Francie.. :)
    A do New Orleans! A do Kanady. Tak tam snad nejvíc a klidně na celý život! ^_^
    Ale bohůžel, tolik peněz na procestování celého světa nemám :/.
    Podobný článek jsem psala tady- jestli máš zájem se podívat.. :) http://blogilateskaty.blogspot.cz/2014/10/par-uzasnych-mist.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ty peníze jsou zlo! :D Aspoň to cestování by mohlo být zdarma!
      No já každopádně věřím, že se jednou všude kde chci dostanu a ty taky!

      Vymazat
  7. Ja by som chcela celkovo cestovať :3 hlavne po Amerike :) tam by som chcela jedného dňa aj žiť, presnejšie v Californii alebo New Yorku :)
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥