Benefits of living in village

22:36

(haha)
CZ : Jelikož jsem bloggerka z vesnice tak jsem se rozhodla napsat článek o plusech žití tady. Jsem si jistá, že se tady najde více vesničanů, tak si klidně do komentářů postěžujte/chvalte jak si žijete na vesnici vy.


1)Příroda - Jelikož jsem člověk, který miluje přírodu tak mi tedy v těch ohledech vesnice vyhovuje tedy nejvíc. Podívám se na pravo a vidím hory, podívám se do leva a vidím lesy, podívám se před sebe a vidím louku, lesy a hory. V přírodě se dokážu nejvíce odreagovat, a takové procházky pak miluju.

2) Klid - No buďme upřímní... kde je větší klid než ve vesnici? Řekla bych, že nikde. Je sice pravda, že tady mám takové jedince, kteří v 6 ráno vytáhnou cirkulárku a začnou si vesele řezat dřeva, ale to není až tak často. Jestli uslyším nějaké auto tak to jen párkrát, jestli potkám někoho na cestě tak jen nějakou sousedku a v noci usínám za zvuku cvrčků, šumění stromů a ptáku.

3) Pyžamo - Jestli jsem to nepochopili v tom jednom kouzelném slůvku, tak můžu prostě chodit kde chci a kdy chci v pyžamu a všem to bude připadat zcela normální a někdy vám váš outfit i pochválí. A to myslim vážně, jestli se mi zrovna nechce převléct tak jdu ven prostě v pyžamu. Nedělám to přes zimu, to bych zmrzla a možná by to bylo i divné ale v létě? Neoblékám si nic jiného. Neříkám, že se to v městě nemůže dělat, ale řekněte mi kdo by šel v pyžamu ven? Možná někteří ano, ale mě by tam nedostali. Myslím v pyžamu aka. tričko mikimauze a kalhotech s motivem dráčka.

4) Rána - Co je lepšího než brzké ráno ve vesnici? Zbožňuju když v 6 ráno otevřu oknu a vidím jak se celá příroda probouzí, když si jdu s kávou sednout do altánku a dívám se na všechno okolo. Jak začne kohout kokrhat a vše se probudí.

5) Pohyb - No a jestli chcete účinně hubnout přestěhujte se na vesnici! Haha, takže hrabání listí, sekání trávy, sbírání ovoce a zametání chodníku se stane vaší noční můrou, ale i také kardiem. Neříkám, že všechny ty věcí dělám, protože jsme náš poslední strom zetli a po tom co jsem vysekala na trávu ornamenty mi to zakázali dělat, takže tak.

Žijete na vesnici? Jaké plusy na tom vidíte vy? Chtěli by jste taky článek na téma mínusu žití na vesnici?  Love -D


PL : Ponieważ jestem blogerką z wsi to postanowiłam napisać post na temat plusów życia tutaj. Myślę, że więcej z nas żyje na wsi, więc napiszcie mi do komentarzy jak wam się żyje.

1) Przyroda - jak dla mnie to jeden z największych plusów życia na wsi. Jestem osobą, która uwielbia przyrodę, wiec kiedy popatrzę się do lewa to widzę góry, kiedy w prawo to widzę lasy i kiedy przed siebie to widzę łąkę za nią góry i lasy. W przyrodzie najbardziej się odreaguje i uwielbiam spacery po tych miejscach.

2)Spokój - No więc gdzie jest większy spokoj niż we wsi? Uważam, ze nigdzie. Chociaż czasami jakiś freak zacznie robić na cyrkularce o 6 rano, ale to nie często się stawa. Więc kiedy słyszę jakiś samochód, tak to tylko pare razy, jeśli widzę kogoś na drodze to tylko sąsiadkę i w nocy zasypiam za dźwięków świerczków, szumieniem drzew.

3) Pajamas - Jeżeli nie zrozumieliście tego jednego słówka, to po prostu mogę chodzić w nich gdzie i kiedy chce i nikt mi nic niemowi i czasami się zdarzy, ze mi mój outfit pochwala. Nie chodzę tak przez zimę tak szalona nie jestem, ale w lecie nie ma nic lepszego. Powiedzcie mi kto by w mieście poszedł gdzieś w piżamie. Mowie o takim pjas z obrazkiem mikimauza na koszulce i motywem smoczka na spodniach.

4) Poranki - no co lepszego niż wczesne rano na wsi, kiedy wszystko zaczyna się budzić  i ja ide zadowolona z kawą do altany sobie usiąść. Kocham to.

5) Cardio - I kiedy chcecie schudnąć to proszę się przeprowadzić na wieś. Haha, wiec grabienie liści, koszenie trawy i zbieranie owoców będzie wasza night mare ale i wasze kardio.
Nie mowie, ze wszystko to robię ponieważ wszystkie nasze drzewa są już na szczęście ścięte i kiedy na trawnik wykosiłam różne ornamenty, to zakazali mi to robić.


Jesteście z wsi? Jak wam się podoba, wasze plusy? Chcecie post na temat minusów życia tutaj?
 Love -D


You Might Also Like

13 Comments

  1. Uwielbiam wieś, dlatego tak chętnie odwiedzam moich dziadków :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Swietny post i super ze mieszkasz na wsi!! <33

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpovědětVymazat
  3. Też mieszkam na wsi, i bardzo cenię sobie spokój i to, że nie muszę się znieść w bloku tylko mam swój dom i ogródek. Lubię wieś, chociaż nie ukrywam, że czasami wolałabym się przenieść do trochę większego miasta. Świetnie to napisałaś!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, chociaż uwielbiam wieś... chcę sie przeprowadzić pózniej gdzieś do miasta :D ♥

      Vymazat
  4. Ja jestem typowo miejską dziewczyną, przynajmniej tak myślę ale mimo wszystko wioska to nie dla mnie. Nie lubię takich prac fizycznych :DD

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. O tak spokój i przyroda to plusy mieszkania na wsi:)
    nataa-liiaa.blogspot.cm

    OdpovědětVymazat
  6. Mnie też się to podoba, że mogę sobie chodzić w piżamie oraz mam dużo prywatności na dworze :)

    Nowy Post!- Klik!
    CHOIES.COM- kliknij a pomożesz! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja jednak jestem typowa miastowa :D

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Też mieszkam na wsi, a pomysł na post naprawdę fajny :3

    U mnie konkurs na pocztówkę. Serdecznie zapraszam! :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥