First week´s over

21:19


CZ : První školní týden je už tedy za námi. Dneska jsem si začala dávat do pořádku všechny knížky, sešity a podobné věcí, neznám nudnější věc. Nesnáším balení sešitu do nějakého obalu nebo jak jsem dneska absolvovala balení do balicího papíru. Jsem strašně nešikovná a nemám na nic nervy, takže když se začal trhat papír nebo jsem nemohla najít konec lepící pásky, tak jsem to skoro vyhodila všechno oknem.

Počasí už začalo být chladnější, a listí se už pomaličku začíná taky zabarvovat. Snad už můžu říct, že podzim je tady! Nemůžu se už dočkat, miluju to roční období. Podzim je pro mně jednoduše nejkrásnějším už jen tím listím. Ty procházky barevným lesem jsou hned lepší, a ty chladné večery při čaji a knížce mají na podzim taky kouzlo. Nebo taky večerní sledování filmů a seriálu.
Teď jsem si nové oblíbila seriál 2 socky. Je to taková pohodovka, při které se určitě zasmějete.
A jestli se chcete podívat na nějaký film, tak tedy doporučuji The Adge of Adeline neboli Navždy Mladá. Hlavní roli hraje Blake Lively a jelikož to je moje Girl Crush tak jsem se na to musela hned podívat, a samozřejmě nezklamala.

Jak jste si užili první týden školy? Máte už všechny potřebné věci? Jakou knížku/seriál/ film mi doporučíte? :) Love -D 


PL : Za nami pierwszy tydzień szkoły a ja dopiero dzisiaj zaczęłam dawać wszystkie zeszyty i podręczniki do porządku. Nie nawidzę ubieranie podręczników do folii, papierów czy okładek. Na takie rzeczy mnie niestać, nie jestem zręczna, bywam nerwowa. Kiedy papier zaczyna się targać, mam sto chęci wyrzcic wszystko z okna. Tak wyglądała moja sobota która niosła się w duchu ubierania podręczników. Pogoda nareszcie się popsuła, liście nabierają przepiękne kolory jesieni. Nareszcie moge z czystym sumieniem powiedzieć że już nadszedła jesien. Kocham tą porę roku. Jest to dla mnie najpiękniejszy czas w roku ponieważ kocham kolorowe liście na drzewach. Spacery w lesie też mają swoją magie i wieczory z książką i herbatą są poprostu przyjemne
.Albo wieczorne chwile przy filmach czy serialach.. Zakochałam się teraz w serial 2 broke girls, gorąco polecam! Bardzo się naśmiejecie. Jeżeli wolicie filmy to polecam The Adge of Adeline, Blake Lively jest moją Girl Crush, i w filmu jest niesamowita!


Jak tam wy i pierwszy tydzień szkoły? Już macie wszystko potrzebne? Jakie książki/sieriale/filmy mi polecicie? Love -D








Sorry for that bad quality of photos.
Ps : Děkuju Maggie za pomoc s překladem (její blog na levo v záložce "favorites" :) ♥ 

You Might Also Like

14 Comments

  1. Też nie lubię obkładać zeszytów, co do filmów to polecam Papierowe Miasta, Zostań, jeśli kochasz, a jeśli chodzi o książki, to świetna jest seria Wybrani :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dziękuje bardzo za pomoc! ♥ xx
      Życzę pięknego dnia :)

      Vymazat
  2. Lubię jesień, a najbardziej gdy pada deszcz, zawsze mnie to uspokaja i relaksuje. Co do książek to polecam Ci "Fangirl" świetna książka, zawsze poprawia mi humor :)

    Proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście, zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Fangirl rozmyślałam już delszy czas, więc chyba ją już kupie :)
      Dziękuje :) xx

      Vymazat
  3. Fotky sú veľmi pekné ! :) Ten psík je zlatý :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Piekne zdjecia! super post! <3

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpovědětVymazat
  5. Fajny post :)
    pozdrawiam,Sylwia
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Ale słodki piesek! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMH FashionBlog(klik)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem se začala znova dívat od začátku na Přátele :) Prostě klasika...
    A podzim taky miluju! Jsem opravdu nadšená z toho, že je konečně chladno, že si kolem krku ráno můžu obmotat lehčí šálu, že mi není horko, když piju čaj a že je ta pravá atmosféra pro čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím proč, ale k přátelům se už hrozně dlouho nemůžu rozkopat :D ...
      Děkuju za potěšující komentář! :) xx

      Vymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥