NOT SAD, BUT NOT HAPPY

22:05

(zdroj:weheartit.com)
CZ : Projíždím tumblrem, pak jdu na weheartit a pořád se nic nezměnilo. Co druhý obrázek je na téma deprese, smrti nebo podobným věcem. Vidím to častěji a častěji a  po mysli mi koluje otázka "proč" 
Proč jsou všichni jako bez duše? Proč všude píšou jen "chci umřít" "život není pro každého"...? 
Jenže já na to taky neumím odpovědět a proč? Někdy jsou tady i ty dny kde i já patřím mezi ty, kteří po nocích brečí hodiny. Dny, kdy nevím co se sebou udělat. Dny, kdy si taky občas přeji nebýt.
Rozdíl je v tom, že já si nepíšu na facebook statusy o tom jak mě život nebaví, že jsem zbytečná a podobně. Nevypisuju každému o tom jak mi je na nic, a jestli je to fakt špatné tak napíšu vždy jen té nejbližší osobě. 
Tak si pak říkám, jestli je to tedy opravdu nějaký trend. Řezat se, říkat špatné věci o vaší osobnosti a takové věci. 
Mým názorem lidi, kteří to dělají jen kvůli tomu aby byli "IN" jsou vážně blbí, a neváži si toho co mají.
Ba naopak lidi, kteří jsou vážně v depresích kvůli nějaké ztrátě blízkého člověka nebo traumatickým prožitku, a najdou také obrázky tak jim to moc nepomůže.
Tak proč je sakra pořád vytvářet a přidávat na sociální sítě? 
Jsou ti co je vytvářejí vážně v depresích a to jim pomáhá, nebo to je jen někdo kdo chce být IN?

Jaký názor na to máte vy? PROČ? Love -D

 PL : Zerkam na Tumblr, potem na WeHeartIt i wszędzie jest to samo. Co drugia fotografia na tema śmierci, depresji... Widze to coraz częściej i coraz częściej myśle sobie "dlaczego?"
Dlaczego wszyscy są jak ciało bez dusze? Dlaczego wszędzie piszą tylko "chce być martwa" "nikt mnie nie lubi"...?
Ale ja też nie potrafie na to odpowiedzieć. Dlaczego? Dlatego bo, też mam takie dni kiedy płacze całą noc. Dni, kiedy nie wiem co z sobą. Dni, kiedy naprawdę marzę o tym nie być.
Różnica polega na tym, że nie piszę na Facebooka o jak zmęczona jestem z  mojego życia, że jestem bezużyteczna, i tak dalej. Nie pisze to każdemu, i kiedy jest naprawde zle to napisze tej najbliższej osobie. Więc zastanawiam się czy to w związku z tym jest jakiś dziwny trend. Tnąć sobie ręce, mówić o sobie złe rzecy itp...
Moją opinią ludzie, którzy robią to tylko dlatego, że chcą być "IN" są naprawdę głupi, a nie doceniają tego, co mają.
Wręcz przeciwnie, ludzie, którzy są w ciężkiej depresji z powodu jakiejś stracie bliskiej osoby lub traumatycznego doświadczenia, że nie pomoże wiele znaleźć zdjęcia na ten temat.
Więc dlaczego do cholery nadal tworzyć i dodawać je do sieci społecznościowych?
Są ci, co je robią naprawde w depresji i pomaga im to, czy tylko ta osoba chce być IN? 

Jaka jest na to wasza opinia? DLACZEGOLove -D


You Might Also Like

12 Comments

  1. Abych pravdu řekla, tak mám asi dvě "kolekce", ve kterých si právě uchovávám tyto obrázky a citáty. :) Vím, že je to trochu - blbé(?) říct, ale mě se ty obrázky docela i líbí...samozřejmě nesmí být přehnané. :) Beru to pouze jako uměleckou fotku a jednou za čas, když mám blbé období tak si ty kolekce projíždím. :) Ale ...ano, trochu souhlasím, "bad is new good" aneb jak se ted hodně říká. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych se přiznala, tak tuhle složku mám v mobilu a počítači taky. Taky tam nemám nějaké vážně přehnané obrázky, ale ty které se mi vážně líbí :D Takže v tom budeme asi stejné.
      Děkuju za komentář :) ♥

      Vymazat
  2. Taky jsem si toho všimla, že lidé se asi trošku pobláznili a internet zahlcují spíše negativními myšlenkami... A já si myslím, že na tom svým způsobem ani nemohou. Podle mě to dělá to počasí, které přináší trošku nostalgie, má své tajemné kouzlo a... Prostě má něco v sobě a ne každý to musí přijmout dobře... Neboj, přijdou Vánoce nebo popřípadě jaro a budou všichni pozitivně nabití! :)
    Mimochodem, zvu tě na facebookovou stránku blogu, kde dnes odstartoval TÝDEN DISKUZE. Více se dozvíš už tam :)
    https://www.facebook.com/Baauuublog/

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně nechápu to s tím házením všeho do statusu..
    Většinou když je člověku špatně, tak má spíš potřebu se vypovídat někomu blízkýmu nebo si to nějak v hlavě srovná sám, ne? Já zkrátka nevidím důvod lepnout si to na zeď Facebooku, to je skoro jakoby si to člověk nalepil na čelo a vyšel s tím na ulici. Stejně když se pak někdo zeptá "Co se stalo?" odpovědí není nic jiného než "Neřeš". Whaaat.
    Jinak tím vším se snažím říct, že s tebou souhlasím :-D :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano přesně :D Nejlepší je, když někdo napíše na zeď "achjo" a někdo se zeptá co se stalo a oni odpoví "ale, nic to neřeš" :D To mě vždycky pobaví, ale přitom to ani nechápu.
      Děkuju za komentář :) xx

      Vymazat
  4. To jest przykre. Moim zdaniem trzeba takim ludziom pomagać, ale kiedyś słyszałam od takiej jednej dziewczyny, że pytała się autorki takiego depresyjnego tumblera dlaczego chce zginąć, a ona odpowiada: "Bo dostałam jedynkę z matmy i tato jest na mnie zły". Takie osoby są przerażające, bo chcą podjąć nieodwracalną decyzje o końcu życia. Bez powodu, bo tak chcą i tyle. Moim zdaniem życie jest piękne, kiedy chce się żyć. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Proszę o pomoc w kliknięciach, z góry dziękuję. :*
    DRESSLINK ♥
    DRESSLINK ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bardzo ładna opinia.
      U mnie chociaż kiedy dostała bym jedynke to mama będzie szczęśliwa, ponieważ w Czechach "jedynka" to ocena celująca / najlepsza :D Ale rozumiem...osoby, które chcą skończyć życie z powodu szkoły so bardzo przerażające.

      Vymazat
  5. Mám na to rovnaký názor ako ty. Tiež nechápem čo s tým ľudia majú. Aj ja mávam tie slabé chvíľky, ale nevešiam to všetkým na nos. Ale zas mi pomáha keď si prezerám tie depresívne obrázky a zrazu si uvedomím aké je to vtipné:D
    Weirdhouse

    OdpovědětVymazat
  6. Już dawno nie widziałam takich postów, ale to nie znaczy że takich osób nie ma. Jeśli dana osoba robi to by być "fajna" to sory ale tak nie jest. Ale jeśli na serio to trzeba takiej osobie pomóc

    by-paolka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥