PLACE WHEN I FELT ALIVE | LONDON 2015

11:49


Přesně v pondělí ráno v 7 hodin jsem autobusem vyjeli směr Londýn, jinak jak bych to nazvala "Město, kde jsem se cítila živá" 

Abych to ale jenom nechválila tak si musím postěžovat na cestu autobusem, který byl malý a ještě s námi jel kávovar, který dělal strašně hluku.
Do Londýnu jsme dojeli někde v Úterý ráno. 


FIRST DAY
Jak už jsem začala výše, přijeli jsme někdy kolem 10-11 ráno a hned po tom jsem se vydali na procházku po Greenwich. Přešli jsem město, park a nakonec jsme šli na 3 hodiny do školy. 
Po škole jsme už nasedli do autobusu a jeli jsme na místo určené, kde jsme měli potkat naše rodiny. Abych řekla pravdu všichni jsme v tom autobuse byli opravdu nervoví a zároveň i zvědaví jaké rodiny dostaneme. 
Kolem půl osmé jsem už seděla v autě + 2 kamarádky a jeli jsme k našemu domu. Pán, který po nás přijel nám hned na začátku seděl a v ten moment bylo prostě všechno skvělé. Když jsem přijeli domů, tak na nás čekala naše host mother, která byla stejně příjemná jako ten pán.

No jak uż rozpoczęłam wyżej to do Londynu, dotarli śmy około godziny 10-11 rano. Po krótki przerwie wyszli śmy na szpacer po Greenwich, gdzie również odwiedziliśmy muzeum i park. Około godziny trzeciej popołdniu poszliśmy do szkoły na następne 3 godziny. Po szkole nastąpiliśmy do autobusu i pojechaliśmy na stanowione miejsce, gdzie mieliśmy się spotkać z rodziną. Wszyscy byliśmi bardzo nerwowi, ale stanowczo też szczęśliwi. Około 7.30 wieczór już siedziałam w samochodzie + 2 moje koleżanki, i wyruszyłyśmy do naszego domu. Rodzina okazałą się być bardzo  miła i przyjemna.





SECOND DAY
Další den - po snídani, jsem autobusem vyrazili směrem ke škole. Škola začínala v nějak v 10 a končila kolem čtvrté. Po té jsme se zase vydali na procházku po Greenwich a zpětně zamířili do rodin.

Drugi dzień  - po śniadaniu, wyjechaliśmy autobusem do szkoły. Szkoła rozpoczynała się około godziny 10 i kończyła się około 4. No i po szkole poszliśmy znów na szpacer po Greenwich i zpowrotem do rodzin.






THIRD DAY
Třetí den - čtvrtek, jsme ráno o půl osmé vyrazili do Londýnu. Čekal náš dlouhý den v centru Londýna, ale i tak jsme se všichni nesmírně těšili. První zastávka, kterou jsem udělali byla na Tower Bridge, kde jsme měli i to štěstí, že se nám otevřel. Pak směrem k London Eye, kde jsme viděli Královnu Elizabeth a nakonec jsme to ukončili cestou do Madame Tussauds a k Buckingham Palace. Naprosto vyčerpaní jsem se v půl deváté večer vrátili k rodinám, ale musím říct, že ten den byl naprosto skvělý a nenahraditelný.

Dzień trzeci był moim zdaniem najlepszy. Już wcześnie rano wyjechaliśmy do Londynu. Czekał nas długi dzień, ale bardzo się cieszyłam. Jako pierwsze poszliśmy na Tower Bridge, który się i otworzył. Następnie szliśmy ku London Eye, gdzie było naprawde wspaniale i nawet widzieliśmy Królową Elizabeth, i pod koniec do Madame Tussauds a Buckingham Palace. Wyczerpani powróciliśmy do naszych rodzin.














FOURTH DAY
Ostatní den jsme se pochopitelně všichni sbalili, rozloučili s rodinami a vyjeli směrem k Doveru, Brightonu - kde jsme navštívili Sea Life Centre a nakonec jsme to zakončili nákupy v Primarku, Starbucksu. Jeli jsme autobusem asi tak 3 hodiny, pak jsme nastoupili na trajekt a s trajektu zpět na autobus, kde jsme jeli zpátky domů asi kolem 26 hodin.

Czwarty, czyli ostatni dzień wszyscy się spakowaliśmy, rozłączyli z rodziną i wyjechali do Doveru, Brightonu - odwiedziliśmy Sea Life Centre i pod koniec do Primarku, Starbucksu. Autobusem jechaliśmy około trzech godzin, potem na trajekt i następnych 26 godzin autobusem.






Londýn byl tedy naprosto úžasný! Nemůžu si ho vynachválit, opravdu jsem se přesvědčila, že bych tam dokázala i žit. Miluju to místo a pevně doufám, že se do něj zase podívám. 

Londyn jest naprawde bardzo świetnym miejscem. Naprawde umiem sobie wyobrazić jako moim miejscem, gdzie chcę żyć. Kocham Londyn i mam nadzieje, że znów go odwiedzę.






Byli jste už někdy v Londýně? Jestli ne, chcete se tam někdy podívat? Love -D

Byliście już w Londynie? Jeżeli nie, chcecie go odwiedzić? Love -D

You Might Also Like

18 Comments

  1. Byla jsem v Londýně v prváku, teď jsem ve třeťáku a pojedu zas, taky se moc těším <3 Až na tu cestu autobusem, kdy už člověka nebaví ani spát :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti moc závidím! Ano s tím autobusem to naprosto souhlasím :D

      Vymazat
  2. Podobné pocity jsem měla ve Vídni. Byla jsem tam už 3x, s jinými lidmi za jiným účelem a pokaždé mě to město dostalo. Pokaždé jsem se zamiloval znovu a znovu. Kdyby se tam nemluvilo německy tak už mě v česku nikdo nikdy neuvidí. Ale Londýn je můj velký sen už strašně dlouho a vždycky se to nějak zvrtlo, za 3 týdny ale jedeme se školou do Anglie a Londýn je jednou ze zastávek, moc se těším a doufám, že mě to nezklame:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vídeň ti teda závidím! Taky z měst, které toužím poznat :)
      Určitě nezklame! teda doufám, haha :D Každopádně ti závidím, hned bych jela s tebou :D

      Vymazat
  3. Londýn je mým velkým snem, ale zatím se mi nepoštěstilo se do něj podívat, no budu doufat, že to příští rok vyjde.:)
    Fotky se ti doopravdy povedli, jsou úžasné! Celkově skvělý článek!♥

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky. :)
    Do Londýna bych se chtěla moc podívat.

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jak ślicznie, chciałabym się znaleźć na twoim miejscu ♥
    KLIK-BLOG

    OdpovědětVymazat
  6. Swietny post i zdjecia! Jak ja kocham Londyn! <3 xxx

    Zapraszam do mnie <3 -------> veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpovědětVymazat
  7. Byłam w Londynie, niesamowite miejsce! Super, że zrobiłaś taką fotorelację ;)

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpovědětVymazat
  8. My se školou jedeme do Anglie 16. listopadu, tak už se teď moc těším :D Doufám, že i naše rodina bude v pohodě, a že se nám tam bude líbit :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vem mě s sebou! Jak mě ta Anglie chybí! :D Užij si to a neboj určitě jo :)

      Vymazat
  9. Londyn jest cudowny! Nigdy tam nie byłam, ale mam nadzieję, że kiedyś pojadę :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥