About everything but still about nothing...

20:22


(zdroj:weheartit.com)

CZ : Já prostě nevím, rozepsala jsem si teď dva články s tím, že oba je dopíšu a postupně je přidám. Jenže jednu větu napíšu a vzápětí ji hned smažu. Nevím co vymyslet dál a tak to prostě jen zavřu a jdu se učit.
Učení - jediná moje činnost poslední měsíc.
Spánek - věc, kterou už skoro ani neznám. ZNAČKA : POTŘEBUJU NUTNĚ!!!
Postel - moje láska, kterou jsem už taky dlouho neviděla.
Škola - nejvíc nenáviděné prostředí.

Tak přibližně teď funguje můj mozek. Na blog nemám skoro vůbec čas a když si ho najdu tak zase nemám nápady - jak už jsem psala výše. Přemýšlela jsem nad pauzou, ale uvědomila jsem si, že já vlastně na takové pauze díky škole jsem.
Jenže těch nastávajících pár dní bude ještě víc narvanějších, tak jsem se rozhodla vlastně napsat tenhle článek o všem a o ničem.
Jelikož bloguji něco přes rok, tak by se hodilo mít nějaký stanovený řád. Jenže já v tom mám pořád ještě hrozný nepořádek.
Takže uvidím jak to všechno dál udělám...hodně přemýšlím o článku "Q&A" protože na asku mám už pár otázek, samozřejmě jestli vás něco zajímá nebojte se napsat do komentářů - odpovím v dalším článku.

Máte taky toho tak hodně ve škole? Love - D



 PL: Poprostu już niewiem co robić dalej, rozpoczełam pisać dalsze dwa posty i chciałam je po prostu dopisać i potem je będę publikować. Tylko jedno zdanie piszę, a następnie od razu go wymazuje. Nie wiem, co o wymyśleć dalej i po prostu zamykam komputer i ide się uczyć.
Nauka - moja jedyna aktywność w zeszłym miesiącu.
Sen - rzecz,którą prawie nawet już nie znam. BARDZO TEGO POTRZEBA!!
Łóżko - moja miłość, której nie widziałam od dawna.
Szkoła - najbardziej znienawidzonym środowiskiem.

Więc tak teraz mój mózg pracuje. Na blog prawie nie mam czasu, a gdy znajde go to nie mam pomysłów - jak napisałam powyżej. Myślałem o przerwie, ale zdałem sobie sprawę, że rzeczywiście już na takiej przerwie jestem - dzięki szkole.
Ale następnych kilka dni będzie jeszcze bardziej zapełnionych, więc postanowiłam napisać ten artykuł o niczym/wszystkim.

Na blog pisze ponad rok, to byłoby miło mieć ustaloną  kiedy i co będe pisać. Ale mam w tym nadal bałagan.
Więc uwidzę jak to wszystko będzie dalej ... I też zaczęłam myśleć o artykule "Q & A" na Ask przyszło mi już pare pytań na blog więc postaram się w dalszym artykule na nie odpowiedzieć , oczywiście, jeśli któs ma jakieś pytania to spokojnie może też zaputać w komentarzach - odpowiedz będzie w dalszym artykule.


No i jak wy i szkoła? Love - D

You Might Also Like

10 Comments

  1. Naprosto ti rozumím. Ve škole to ho mám taky fakt hodně a tak přesně vím jak se cítíš. A neboj, i kdyby byla nakonec nějaká větší pauza, tak si myslím, že by všichni tví čtenáři trpělivě čekaly, protože jseš vážně super! a Q & A je skvělý nápad!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to děkuji moc :) Ani nevíš jak mi tenhle komentář zvedl náladu ♥

      Vymazat
  2. Raz bude dobre. Takéto stavy poznám :( Ale raz bude dobre :)

    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  3. Też mam już trochę dość szkoły haha

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    Sprawdź też KONKURS u mnie!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpovědětVymazat
  4. Mnie szkoła też zaczyna wykańczać, snu potrzeba jak niczego, masakra jakaś :/

    Wróciłam na bloga! Zobacz jak teraz u mnie jest. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak tak czytam widze, że niejestem sama... już jest trzeba delszych wakacji

      Vymazat
  5. Masz naprawdę fajny wystrój bloga ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Też mam dość szkoły! wykańcza mnie ;__; ale trzeba myśleć pozytywnie jeszcze tylko miesiąc i święta! <3

    alexiachmiel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥