I ain't perfect, won't deny

20:52

 CZ : Měsíc? Ano už to bude za chvíli měsíc. Nevím kde začít, nevím jestli se mám omlouvat...vlastně nevím úplně nic. Sedla jsem si za stůl zase bez nápadu a zase s pocitem selhání v blogování. Pořád jsem si v hlavě opakovala větu s posledního článku " budu více psát" a zase nic. Jakoby se všechny moje nápady z té hlavy prostě jen tak vypařily.
Jako bylo tady pár pokusu o napsaní článku, ale vždy to skončilo vypnutím celého počítače.
Nevím proč, ale každá věta kterou napíšu mi prostě přijde strašně blbá a tak ji zase smažu a tak dojdu k tomu, že nemám zase nic napsané.

Za poslední měsíc se toho hodně odehrálo a myslím, že bude nejlepší začít Silvestrem. Po vydání článku "2015" jsem se hned vydala na oslavu Nového Roku. Abych pravdu řekla ze začátku jsem toho hodně litovala... strašně jsem se nudila a když jsem si ještě psala s nejlepší kamarádkou a ona mi popsala jak právě leží v posteli a cpe se jídlem tak jsem se málem zvedla a odešla domů. Naštěstí jsem tak neudělala a tak jsem zažila asi můj nejlepší Silvestr. Bude vtipné kdy řeknu, že se to obrátilo k dobrému až po půlnoci? Asi ne, ale tak to bylo. Nový Rok 2016 začal tedy skvěle. Začala se prostě skvělá zábava a já jsem při víně a 2 kluky zůstala tak až do půl 4 ráno. Skvěle jsme kecali, pozorovali jsme jak ostatní tančí a bylo to vážně skvělé! Potom jsme se odebrali spát, no dobře já to mu spánek neříkám. Probudila jsem se asi za dvě hodiny takže si asi můžete představit jak mi ten den bylo. Ale i přes to všechno to bylo vážně skvělé a do teď na to vzpomínám.
Všechno to tak rychle uteklo a najednou byla zase škola. Zase jsem si musela zvyknout na ten školní režim - na který jsem si sice nezvykla do teď, ale o tom to dnes není. Pomalu se blížilo pololetí a já jsem byla pořád nešťastná z mých známek takže jsem se snažila to nějak napravit - moc se mi to teda nepovedlo. 
A tak bych shrnula můj měsíc, vlastně toho není až tak hodně, že? No nevadí ... určitě mi dejte do komentářů vědět jestli se vám takové typy článku líbí a jak jste Vy přežili tenhle měsíc. 



PL : Miesiąc? Chyba za chwile już tak. Nie wiem od czego zacząć, nie wiem czy powinnam się przeprosić ... nie wiem absolutnie nic. Usiadłam przy stole znowu i znowu bez idei i z poczuciem zawiedzeniem w blogowaniu. I powtarzałam sobie w myślach ostatnie zdanie artykułu, "Napiszę więcej" i znowu nic. Tak jakby wszystkie moje pomysły z głowy po prostu wyparowały.
Było kilka prób pisania tego artykułu, ale zawsze kończyło się wyłączeniem całego komputera.
Nie wiem dlaczego, ale każde zdanie, które napisze po prostu jest jak dla mnie strasznie głupie, więc go usuwam i zaczynam z czystą stroną.

W ciągu ostatniego miesiąca dużo się wydarzyło, i myślę, że będzie to najlepiej zacząć od  Sylwestra. Po publikacji artykułu "2015", natychmiast wyjechałam z domu z okazji Nowego Roku. Szczerze mówiąc na początku żałowałem, że tak nie zostałam w domu ... Byłam tak znudzona i kiedy jeszcze napisała mi moja najlepsza koleżanka i opisała, jak po prostu leży w łóżku zajadając się  jedzeniem prawie wstałam i poszłam do domu. Na szczęście, tak  nie zrobiłam i przeżyłam chyba mój najlepszy Sylwester. Czy będzie to zabawne kiedy powię, że wszystko obróciło się aż po północy? Prawdopodobnie nie, ale no tak naprawde było. Nowy Rok 2016 rozpoczął się w związku z tym świetnie. Zaczęłam się po prostu świetnie  bawić, siedziałam z dwoma chłopakami nad winem i tak gadaliśmy aż do pól czwartej rano.Następnie udaliśmy się do spania, dobrze, dobrze, nie mówię, że to był świetny sen. Obudziłam się około dwóch godzin pózniej, więc prawdopodobnie można sobie wyobrazić, jak się tego dnia czułam. Ale mimo wszystko, to było naprawdę świetnie i bardzo się z tej okazji cieszę.
No, ale skończyło się i ja musiałam iść do szkoły. Znów musiałam się przyzwyczaić do systemu szkolnego -do którego do dzisiaj nie jestem przyzwyczajona. Powoli zbliżało się pólroczne świadectwo i ja byłam bardzo niezadowolona z moich ocen, więc chciałam się troche poprawić.
Kiedy patrze teraz nie wiele się tego stało. Dajcie w komentarzach znać jaki był Wasz miesiąc.







Jak sie wam podoba nowa piosenka Seleny? Jak se vám líbí nová písnička Seleny? Love -D 

You Might Also Like

11 Comments

  1. myslim, ze presne tohle zazije cas od casu kazdej z nas :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ano ale mě strašně štve, že tohle mám skoro pořád :D Ale tak snad to zase brzy přejde ... :)

      Vymazat
  2. Piękne zdjęcia, mają w sobie to coś :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Świetny post! ♥
    Zapraszam do mnie :)
    obs za obs? Jak tak to zacznij i daj mi znać :D
    http://ollcia-ola.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Jesteś Polką? Twoje błędy w tym języku są urocze. np "poszedła", czy "pół czwartek rano", to naprawdę słodkie haha
    Mój blog

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥