GOODBYE 2015 - YOU WERE DIFFERENT

10:48

 CZ : Tak a je konec. Konec roku 2015, vůbec to nechápu. Tak rychle mi žádný rok ještě ani neutekl. 
Když to chci nějak tak shrnout, tak vůbec nevím kde začít. Nemůžu říct, že tenhle rok byl ten nejlepší. Ale hádám, že neexistuje perfektní rok. Vždycky se něco stane, ať je více toho dobrého nebo toho zlého, tak nějak to udělá ten celý rok kompletní. 
Rok 2015 byl pro mně rokem ...prostě jiným. Byly tady měsíce kde jsem se utápěla v slzách, pak zase pár měsíců kde jsem byla šťastná no a měsíce takové neutrální. Můj život se nějak extra nezměnil. Neříkám, že vůbec, protože to bych lhala. 
Ale musím říct, že první půlrok byl tedy o mnohem klidnější. 
Pak se to všechno obrátilo o prázdninách. Potkala jsem pár super lidí, ztratila jsem pár skvělých lidí a tak.
Pár jich přibylo a pár zase ubylo. Zjistila jsem, že ne všichni byli takoví přátele za které jsem je měla. Zjistila jsem taky pár věcí o sebe. Změnila jsem se a to hodně...Nemyslím vzhledem (to možná taky) ale myslím hlavně v chování. Do roku 2015 jsem vstoupila jako tichá myška, která je vždy jen v koutě teď vstupuji do roku 2016 jako někdo kdo si nenechá s*át do huby, nenechám si po sebe šlapat a nikdo mi prostě nebude říkat jak se mám chovat, co mám dělat, s kým se mám stýkat a podobně. 
A musím říct, že mi je tedy mnohem lépe.
V tom druhém půl roku se toho stalo asi nejvíc. 
Ztratila jsem hodně blízkých, navštívila jsem Londýn a koupila jsem si lístky na Justina B. Sice možná ty všechny věci nejdou do sebe ale prostě tak to je. 

Myslím, že vystačí tohle jako shrnutí roku, konec konců však tady mám články, které si o tom můžete přečíst...
 Dnešní článek bych hlavně chtěla věnovat Vám. Mým čtenářům.
Za ten rok se vás tady shromáždilo přes 14 tisíc. Nechali jste mi tady nádherných 633 komentářů, které mě motivují nejvíc na světě. Vydala jsem přes 90 článku - není to velké číslo, ale snad se v příštím roce polepším! A za to jsem hrozně šťastná.
V tomhle roce byl blog mou velkou oporou a jsem vážně ráda, že jsem si ho založila. 
Ale zpátky k tomu o čem jsem chtěla psát předtím. Jelikož mě zajímá jak jste to měli v roce 2015 Vy, tak bych chtěla aby jste napsali do komentářů nějaké věci, které se vám v tomhle roce staly. 

Přeju Vám Šťastný Nový Rok! Snad se vám všechna vaše přání splnila a jestli ne tak ať se vám splní v následujícím roce. Děkuju za nesmírnou podporu a doufám, že se uvidíme v dalším článku - v novém roce.




PL : Tak i koniec. Koniec 2015 roku, w ogóle  tego nie rozumiem. Tak szybko mi zaden rok jeszcze nie uciekł. Gdy chcę jakoś tak zacząć, to w ogóle nie wiem od czego zacząć. Nie mogę powiedzieć, że ten rok był najlepszy. Ale myślę, że nie jest na świecie idealnego roku. Zawsze coś się dzieje, czy to było dobre, czy złe to właśnie ono robi ten rok pełny. Rok 2015 był dla mnie rokiem ...po prostu innym. Tu były miesiące gdzie siedziałam ze łzami w oczach, potem znowu parę miesięcy, gdzie byłam szczęśliwa no i miesiące taki naturalne. Moje życie jakoś extra nie  zmieniło się. Nie mówie, że wogóle tak to tylko trochę. 
Ale muszę powiedzieć, że pierwsze półrocze było więc znacznie spokojniejsze. Potem wszystko zmieniło  się w czasie wakacji. Poznałam kilka super ludzi, straciłam kilka dobrych ludzi. Kilka z nich ideszło, kilka zaś przyszło. Zdałam sobie sprawę, że nie wszyscy byli tacy przyjaciele, za których ich miałam. Odkryłam też coś o sobie. Zmieniłam się i ja, i to dużo...Chyba nie tak we wyglądu (to też może być) ale myślę, że przede wszystkim w zachowaniu. Do 2015 roku wstąpiłam, jak cicha myszka, która jest zawsze tylko w rogu no i  teraz wchodze do następującego roku jak ktoś,kto nie zostawia po sobie deptać i nikt mi nie może powiedzieć jak mam się zachowywać, co robić, z kim rozmawiać i jak. I muszę powiedzieć, że mi w ten sposób o wiele lepiej. 
W tym drugim z pół roku się wydarzyło, prawdopodobnie najbardziej. Straciłam wiele bliskich, odwiedziłam Londyn, i kupiłam bilety na Justina B. Chociaż, być może, te wszystkie rzeczy nie sa sobie podobne, ale po prostu tak jest.
Myślę, że w tym czasie to wystaczy jak podsumowanie roku, w końcu jednak, tutaj mam artykuły, które o tym wszystkim można przeczytać... Dzisiejszy artykuł, ja w zasadzie chciałbym poświęcić moim czytelnikom. 
Za ten rok was tu było ponad 14 tysięcy. Zostawili ście mi tu 633 komentarzy, które mnie motywują najbardziej na świecie. Napisałam  przez 90 postów co chociaż nie jest duża liczba - ale będe lepsza w następnym roku! I za to jestem bardzo szczęśliwa. 
W tym roku blog był moim wielkim wsparciem i jestem naprawdę zadowolona, że go stworzyłam. Ale wracając do tego, o czym chciałam pisać wcześniej...Ponieważ ciekawi mnie jaki był wasz rok  2015 , więc chciałabym, abyście napisali w komentarzach co wszystko odbyło się w tym roku Wam.


Szczęśliwe Nowego Roku Wam życzę. Mam nadzieje, że wszystkie życzenia się spełniły a jeśli nie to niech ci się spełni w przyszłym roku. Dziękuję za ogromne wsparcie i mam nadzieję, że zobaczę się z wami w następnym artykule - w nowym roku.



ALWAYS AND FOREVER ♥ With Love - D  





You Might Also Like

32 Comments

  1. Odpovědi
    1. no i już myślałam, że jestem sama! :D Dziękuje za komentarz ♥

      Vymazat
  2. szczęśliwego nowego roku! oby to był wspaniały rok xoxo
    Mój blog Klik

    OdpovědětVymazat
  3. Mam podobne odczucia co do tego roku:) Mam nadzieję że 2016 będzie lepszy :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle rok se toho stalo hodně a stejně jako tvůj byl i ten můj rozdělený na ten klidnější a na ten chaotický. Změna školy a poznání nových lidí bylo něco jako můj záchranný kruh, i když jsem si myslela, že to bude přesně naopak. Tvůj blog sleduji pravidelně a vím, že nemáš za co děkovat, protože ty tak velké číslo zasloužíš!
    http://kateglose.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsi zapadla mezi nové lidi :) Děkuju moc, hrozně si toho vážím a hlavně mě to hrozně motivuje ♥

      Vymazat
  5. Życzę ci sukcesów w blogowaniu i spełnienia marzeń! :D


    Wzajemna obserwacja? Zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    http://projectad.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Swietny post! <3 Happy New Year! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    (btw szukam osoby ktora zna sie na zmianie wygladu bloga, mozecie pisac pod najnowszym postem) :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dziękuje bardzo ♥ Ciesze się bardzo z tego :) xx

    OdpovědětVymazat
  8. rok 2015 nie był najgorszy ale mam nadzieję, że 2016 przyniesie dużo miłych chwil życzę tego sobie i również Tobie :)

    zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpovědětVymazat
  9. super post, świetny blog i śliczne zdjęcia :) obserwuję ! :)
    Ja dopiero zaczynam więc jeśli masz ochote mnie odwiedzić to zapraszam :) nie obraże się jeśli dasz kilka wskazówek lub zostawisz coś po sobie :) pozdrawiam i całuje :*
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Zostaje na dłużej.
    Obserwacja za obserwacje? Nie jest to oczywiście nic nie znacząca obserwacja, ponieważ bede często zaglądać :)
    www.realnataliee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. I Tobie wszystkiego najlepszego :D

    poklikasz u mnie w linki w nowym poście ?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. A u mnie rok 2015 był przełomowy i też miałam chwile okropne ze łzami w oczach, ale przede wszystkim stanęłam po tym na nogi i jest lepiej niż kiedykolwiek :) Tobie życzę tego samego! xx

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Mnie też rok 2015 bardzo szybko minął.

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpovědětVymazat
  14. ten rok pewnie tez szybko zleci!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Mi ten rok też niesamowicie szybko zleciał :/
    Bardzo podoba mi się twój blog i sposób pisania dlatego obserwuję :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Ojej, dopiero co był Sylwester,a już mamy 16 stycznia. Jak ten czas szybko leci :(
    sajecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Rok 2015 niesamowicie szybko minął ;)

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Mi też ten rok strasznie szybko przeleciał :P


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥