3 STRIKES

21:14

 CZ : Moje neaktivita tady na blogu je opravdu už k smíchu. Sama si uvědomuji, že je to až trapný jak vždycky říkám, že budu přidávat víc, ale pak najednou jde týden za týdnem a já si uvědomuji, že jsem zase a opět nic nenapsala.
Není to o tom, že třeba nemám čas ... Právě naopak. Byl čas, ale nebyly absolutně žádné nápady. Rozepsala jsem asi 2 články, ale nikdy jsem se nevydala.
Ráda píšu něco ze svého života, nebo můj názor na něco, ale prostě poslední dobou to všechno bylo tak zmatený, že vždy když jsem sedla za notebook tak jediné co jsem chtěla dělat bylo koukat se na seriály. Což mi připomíná jestli nesledujete seriál New Girl tak by jste 100% měli začít, protože je to jeden z nejvtipnějších seriálů co znám.

Strašně se těším na květen. Už se vážně nemůžu dočkat a doufám, že už bude hezké počasí, protože tohle opravdu aprílové mě nebaví.
To mi připomíná... Jak jste dopadli na Apríla? Napálil vás někdo nebo jste naopak napálili někoho vy? Já už jsem se na to vykašlala a jsem ráda, že mojí kamarádi taky.
Musím říct, že tenhle rok, ale strašně rychle zase utíká. A "překvapivě" já jsem ještě neudělala nic co bych chtěla za tenhle rok stihnout.

Zjistila jsem, že se mi za poslední měsíc změnil můj styl oblékaní a hlavně hudby. Opravdu nevím co se stalo, ale jsem ráda. Celkově mi přijde, že jsem se za poslední dobu hodně změnila. Myslím, že to bude hodně i tím, že jsem se rozhodla nežít pro jiné, ale hlavně pro sebe. Nečekat na to jestli se náhodou ten kluk nezamiluje do mně, nebo jestli náhodou bez cvičení nezhubnu nějakou záhadou sama.
Změnila jsem svůj styl života a jsem za to vážně ráda. Jsem o hodně šťastnější a hlavně spokojenější.


Nevím jestli vás tenhle článek baví, ale mě upřímně ano. Jsem ráda, že se můžu někam vypsat a baví mě i číst takové články u ostatních blogerek. Mám pocit, že mě můžete takhle více poznat.
Určitě mi dejte vědět v komentářích jestli se vám tenhle typ článku líbí.

                                      Znáte seriál New Girl? Jaký je váš oblíbený seriál? Love -D 





 PL :Moje aktywnośc na blogu jest naprawdę już śmieszna. Sama zdaję sobie sprawę, że jest to prawie śmieszne, jak zawsze mówię, że będe dodawać więcej, ale nagle idzie tydzień za tygodniem i ja znowu nic nie napisałam. Nie jest to tym, że niemam czasu ... Wręcz przeciwnie. Było tyle czasu, ale nie było absolutnie żadnych pomysłów. I napisałam dwa artykuły, ale nigdy je nie dopisałam do końca. Lubie  pisać o jakiś chwilach z mojego życia, czy moją opinię na coś, ale po prostu ostatnio wszystko było tak zamieszane, że za każdym razem kiedy usiadłam  za laptopa  jedyną rzeczą, którą chciałam zrobić, to było oglądać seriale. I muszę wam polecić serial New Girl. Bardzo śmieszny i fajny serial.


Naprawdę nie mogę się doczekać Maja. I mam nadzieję, że będzie ładna pogoda, bo  jest naprawdę aprilowa pogoda
Oszukali ście kogoś? Albo ktoś ciebie? Ja już nie robię sobie żartów z nikogo i naszczęście moji znajomi też nie.

Muszę powiedzieć, że  ten rok znów bardzo szybko leci. A "zaskakująco" nie zrobiłam niczego czego chciałem w tym roku zrobić.

I okazało się, że mój ostatni miesiąc zmieniłam styl ubierania się, i zwłaszcza styl muzyki, którą słucham. I naprawdę nie wiem, co się stało, ale jestem zadowolona. Ogólnie rzecz biorąc, uważam, że  wiele się zmieniło. Myślę, że to będzie tym, że zdecydowałam się nie żyć dla innych, ale dla siebie. .
Zmieniłem swój styl życia i jestem naprawdę zadowolona. Jestem o wiele szczęśliwsza i spokojniejsza.


Nie wiem, jeśli lubicie takie typy postów, ale szczerze mówiąc ja tak. Cieszę się, że mogę pisać o czym chce i lubie czytać to i u innych osób. Czuję, że mogę dowiedzieć się czegoś więcej.
Zdecydowanie dajcie mi znać w komentarzach, jeśli lubicie tego rodzaju posty.


                   Czy znacie serial New Girl? Jaki jest wasz ulubiony serial? Love -D




You Might Also Like

11 Comments

  1. Kdo by nemiloval New Girl? :) článek je moc příjemný na čtení, takže mě rozhodně baví ;-)
    heliewanders.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mój ulubiony serial? Chyba Scream Queens! :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpovědětVymazat
  3. Ja też tak czasami mam. Mówię, no to teraz będę regularnie dodawać. A tu nagle zanim się nie obejrzę już tydzień zleciał od poprzedniej notki a przez obowiązki i sporo nauki nie zdążyłam tego zauważyć. Życzę Ci powodzenia w prowadzeniu bloga i nie rezygnuj z tego, co Ci dobrze wychodzi <3

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ja tez tak czasem mam, że albo mi sie nie chce albo mam tyle na głowie, że nawet nie mysle o tym żeby dodac nowej notki... nie przejmuj się tym tylko rób to co kochasz!

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dziękuje :) Bardzo miło czyta się takie notki ♥

      Vymazat
  5. Mój ulubiony serial to zdecydowanie Teen Wolf <3


    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie,
    jullyeah.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. W takim razie to bardzo dobre zmiany, skoro wyrażasz przez nie bardziej siebie, a nie podporządkowujesz się innym, gratuluję. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥