TAG : What makes me ME/Co děla mě mnou.

18:03

Jelikož už je delší doba od článku kde mě můžete víc poznat tak jsem se rozhodla pro tenhle TAG.
Pár otázek jsem vypustila, protože jsou podle mě prostě zbytečný a teď už končím tenhle nudný začátek a jdeme na to! 


CO DĚLÁ MĚ MNOU?

1.Kolik měříš?
-měřím asi něco kolem 171 cm. Ano jsem strašně vysoká a strašně mě to štve! 

2.Kdy máš narozeniny?
- 16.7 takže jak jste pochopili v létě za což jsem strašně ráda!

3.Máš nějaké piercingy/tetování?
-nemám, a snad se to brzy změní ! Plánuji každopádně oba :)

4.Existují nějaké potraviny, které nemusíš/nesnášíš?
-těch je ale sakra hodně! Jak by řekla moje mamka "ty skoro nic nejíš, pro tebe se strašně vaří!" a je to svatá pravda. Nesnáším tedy brambory,brokolici,květák,uzeniny,maso (jím jen kuřecí) olivy, rohlíky,máslo .... a tak dál. Je toho opravdu o hodně víc, mohla bych o tom napsat i celý článek.


5.Jaká je tvá aktuální oblíbená písnička?
- strašně mě deptá to slovo JEDNA, já nemám JEDNU oblíbenou písničku. Vždycky jich je více, ale teď to asi bude See You Again -Wiz Khalifa.

6.Jaké jsou tvé záliby?
-procházky,kolo,kynologie,čtení

7..Rtěnka vs.Lesk na rty?
- raději rtěnku prosím.

8.Zima vs. Léto?
-Léto, jasně že léto. Jsou prázdniny, narozky, teplo atd...

9.Je tvá pleť mastná,suchá nebo normální?
- docela smíšená a docela mě to jako fakt štve.

10.Velikost bot?
- DONT JUDGE ME! mám sloní nohu takže velikost asi 39-40-41, takže jako které boty.

You Might Also Like

5 Comments

  1. Téda, kromě narozenin se stotožňuju s každou tvojí odpovědí :D o.O :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý tag..:-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/jeden-za-vsechny-vsichni-za-jednoho.html?showComment=1430226246108#c595216219566990353

    OdpovědětVymazat
  3. Super spracovaný tag :)
    Inak máš úplne skvelý blog - dávam ti follow :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jsem ráda, že se líbí jak TAG tak Blog :)

      Vymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥