Escape from Reality

21:03

CZ : Někdy mám ten pocit jako bych potřebovala odejít, prostě na chvíli vypnout a nic nevnímat.A právě to se mi dneska stalo, jeli jsme s mamkou a kamarády na hory. Všechno bylo v pohodě, ale jako by to začalo na mně všechno zase pomalu padat. Všechny starosti, které jsem nechala dole, pod kopcem jako by si to vyšplhaly na horu za mnou. Měla jsem si to užívat, ale místo toho jsem se tam jen trápila, chtěla jsem domů. Byla jsem nepříjemná, bez nálady a prostě úplně k ničemu. Potřebovala jsem být prostě sama a poslouchat písničky. A to je ono, HUDBA.
Sedla jsem si na postel, dala si sluchátka a pomalu jsem se ponořovala do svého světa, toho lepšího.
Hudba je něco, co mi vždycky pomohlo. Je to jako by můj lék na všechno, nedokážu si představit život bez hudby, prostě bych asi nežila. Každou minutu, musím něco poslouchat a když už nemůžu tak si aspoň tak broukám nebo tak, ale nedokázala bych dělat věci v naprostém tichu.
Naprosto úžasnou věcí pro mně bylo, když jsme jeli domů. Seděla jsem ve vlaku, měla puštěné písničky a pršelo, sledovala jsem kapky deště, které se předháněly na okně jak se spojily v jednu a porazily ty ostatní. Sledovala jsem život za oknem a mezitím jsem si vymýšlela svůj vlastní, a v ten moment jsem prostě nepřemýšlela nad tím, jestli mám z té matiky na konec za 3 nebo jestli se mi splní moje sny. Prostě nic. Byla jsem prostě šťastná, a to jen kvůli hudbě, kvůli tomu že jsem mohla utéct těm všem starostem a žít si svůj vlastní vysněný život.

PL : Czasami mam to uczucie, że po prostu już tak dalej nie potrafie. I prawie to mi się dziś stało, pojechały śmy z mamą i kolegami na góry. Wszystko bylo w porządku, ale potem naraz jwszystko se powróciło, wszystkie moje kłopoty jako by wyszyły za mną na góre. Powinienam być szczęśliwa ale mimo to byłam smutna i zmęczona, chciałam po prostu pojechać do domu.
Potrzebowałam tylko leżeć w łóżku i sluchać muzyki, I to jest to, MUZYKA.
Usiadłam na łóżko, wzięłam sluchawki a  wpłynęłam do swego świata, do tego lepszego świata.

Muzyka po prostu mi uratowałą życie. Jest to moje lekarstwo na wszystko, nie umiem sobie wyobrazić życie bez muzyki. Każdą minutę muszę coś sluchać a kiedy nie słucham to sobie śpiewam czy gwiżdże albo coś takiego, nie umiem coś robić w naprostym cichu.
Jedna z najlepszych rzeczy była jazda do domu, Siedziałam w wagonie, muzyka puszczona i padał deszcz, patrzyłam jak kapki deszczu przedbiegają się i potem złaczą się razem i przedbiegną inne.
I w ten moment byłam szczęśliwa nie myślałam o swoich problemach, myślałam tylko o swoim wymarzonym życiu.

Jaki jestli Wasz "Escape from Reality?" / Jaký je váš "Escape from Reality?"

(weheartit.com)

You Might Also Like

7 Comments

  1. Ja bez hudby neviem žiť tiež, na cestách ju počúvam neustále, v kuse si pospevujem, aktívne spievam a momentálne aj tancujem, hudba je proste môj život, robí veci krajšími a ľahšími. Niekde som aj čítala taký test, že hudba vie vyliečiť aj depresiu a že sú celkovo ľudia vďaka hudbe šťastnejší, no veru tomu testu do bodky verím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za komentář :)
      Taky jsem to někde četla, a taky tomu věřím. Hudba mi opravdu hodně pomáhá a bez ní bych tady asi už ani nebyla.

      Vymazat
  2. Krásny článok! Ja to mám s tým únikom podobne. Život bez hudby si ani len neviem predstaviť. A potom sú tu ešte tie skvelé dažďové dni, kedy si môžem pokojne so šálkou kávy v ruke čítať knihu (a popri tom počúvať hudbu, hh).

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Prawda, muzyka może wiele zdziałać. W wagonie? Musiało Ci super słuchać. Osobiście wydaje mi się, że mam jakieś zboczenie słuchania muzyki jak poruszam się środkami transportu. Coś pięknego, słyszysz lekką melodię, obserwujesz zmieniający się obraz i odpływasz. Tak ja teraz tutaj. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Mojim útekom z reality je písanie, čítanie a počúvanie hudby. Teraz to už nepotrebujem, môj život je posledné mesiace úžasný odkedy som "ušla" z hrozného vzťahu a našla si niekoho, kto je mojím šťastím i oporou, spoločne sa tešíme z maličkostí, a aj keď je už polovica z nás (rozumej on) už dospelá a tá druhá takmer dospelá, stále sa považujeme za deti a aj vietor pred búrkou dokáže rozradostiť naše detské srdcia. Hudba je výborný útek od reality, to sa musí uznať, a tiež aj fantazírovanie o živote, predstavovanie si budúcnosti a tak ďalej. :)
    Čo sa týka vysvedčenia, to ma vôbec netrápi, ja mám z matiky štyrku a idem do maturitného ročníka. :D
    http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥