Some Changes

21:42

Napíšu dvě věty a zase je zmažu. Začnu znova a historie se opakuje. V hlavě mi běhají myšlenky "mám je nějak přivítat ?" "není ten desing divný?" "je to vůbec spisovně?" a mnoho dalšího. Pořád se mi něco nelíbí a tak mi napsat článek trvá někdy kolem dvou hodin.

CZ : Takže ti kteří mě sledují pravidelně nebo aspoň dost často, si mohli všimnout menších změn ve vzhledu blogu. Pořád se mi něco nelíbí a pořád se necítím jakoby "doma".
Pomalu se učím pracovat v HTML kódech a řeknu vám JE TO PEKLO! Vůbec skoro nic se mnou nespolupracuje a já se touhle dlouho cestou táhnu něco přes 2 týdny.
Už teď jdou vidět trochu změny ale nejsou nějak radikální ale doufám. že už to bude vše brzo hotové.
Nepravidelnost článku je tady taky hodně vidět a já prostě nemůžu uvěřit, že jsem v květnu vydala jen  jeden článek! Ten čas tak rychle letí, že se jen tak kouknu na statistiky a poslední článek byl vydám měsíc zpátky. Největším důvodem je škola a pak hezké počasí. Škola mi tyhle poslední týdny dává hodně zabrat a já jsem minulý týden od Pondělí do Pátku naspala dohromady něco kolem 8 hodin!Učím se jak před školou tak po škole a hádejte co? Stejně budu mít tu 3! (mě to až tak nevadí ale mé milované mamince ano :----)  A když už mám konečně pak ten volný čas tak prostě nechci být jen na počítači, tak si raději jdu užít ty chvíle ven.
No ale dost už o  mých problémech, které by určitě nikdo nechtěl, že jo ( :---) )
Další změnou kterou můžete zpozorovat na blogu, budou články v jiném jazyce. Hodně jsem přemýšlela jestli vzít tu angličtinu nebo nějaký jiný, a tak jsem se rozhodla pro polštinu. Polsky se učím něco kolem 13 let a je to dejme tomu  můj "rodný jazyk" Tímto doufám,že si tady přilákám i nějaké zahraniční - polské blogerky  a blog zase postoupí trochu víš.
Přemýšlela jsem nad tím už delší dobu a rozhodla jsem se tedy s myšlenkou "proč to nezkusit".


PL : Zaczynam pisać i potem wymazuje. I historia się powtarza. Głową lecą mi myśli " mam je jakoś przywitać"nie jest ten design dziwny?" " czy to wogóle jest poprawnie?" i duużo dalszych. Czasami napisać post zabierze mi około dwóch godzin.

Wiątpie że tu mam polskich fanów ponieważ cały czas pisałam tylko po czesku ale myśle, że moge powiedziec tu o pare zmian tu na blogu. Po bardzo długim czase postanowiłam wprowadzić na blog polską wersję postów! Też bym rownież chciala częściej postować nie tylko jeden post za miesiąc, to naprawde coś strasznego i nie jestem z tego zbyt dumna. No i też warto przypomnieć sobie długi czas sprawdzianów, egzaminów i tym podobnie, dla mnie to byly naprawde trudne dni. Za cały tydzień spałam tylko 8 godzin i jestem naprawde totalnie wykączona. Miło ale napisac, że za 2 tygodnie już mi się zaczynają wakacje i wszystko będzie tak jak by mialo :)

Ps. Przepraszam za błedy. Tak długo czekałam na to kiedy będe mogła pisać już też i po polsku a pogadać też za wami, i nareszcie się doczekałam.

Widzimy się już u dalszego postu/ Uvidíme se už u dalšího článku 
LOVE YOU 

You Might Also Like

8 Comments

  1. Czekam na polską wersję! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jest! Uff nareszcie ♥ Mam nadzieje, że się podoba :)

      Vymazat
  2. super :) piszesz po polsku sama czy z translatora> :) chetnie pomoge ci w redagowaniu postow po polsku :)
    pozdrawiam!
    moze wspolna obserwacja?
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dziękuje! Sama pisze, ale nie jestem przyzwyczajona na polską klawiature więc bedą chyba błędy :D A moge poprosić maila? Myślę, że to świetny pomysł :)

      Oczywiście, masz bardzo ładny blog! :)

      Vymazat
  3. Uwielbiam takie dwujęzyczne blogi :D

    Zapraszam na rozdanie - dużo nagród, 4 zwycięzców!
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpovědětVymazat
  4. Super, że zdecydowałaś się również na polską wersję językową :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dziękuje! Bardzo mnie cieszy, że już są tak super recenzje !!

      Vymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥