Weird things about me

19:37

CZ :  Jelikož už tento blog mám něco přes rok, ráda bych vám sebe trochu víc přiblížila. Jak jste si mohli všimnout nejsou tady nikde fotky mé osoby, ale i přes to by bych byla ráda kdyby jsme se lépe poznali. Ti kteří mě znají tak je známo, že jsem docela divný člověk. A ráda bych vám je tady napsala, aspoň pár z nich.

1) Nenávidím, ale vážně nenávidím hranolky.Celkově nechápu jak to prostě někdo může jíst, díky tomu ani nejím brambory. Hodně lidí, mě za to dokonce odsuzovalo ale teď už naštěstí to ani nevnímají.

2) Často mi přátele říkají, že vypadám strašně namyšlené. Když jsem soustředěná nebo jen tak jdu pokojem tak působím strašně namyšlené a arogantně. Je to vtipné, protože já namyšlená teda vůbec nejsem a arogantní, haha to tak.

3)Nemám ráda, když si musím udělat jídlo sama, protože při té přípravě do toho pořád sahám a uždibuji, takže buď mi skoro nic nezbude už při přípravě nebo mě na to přejde chuť a už pak ani nemám hlad.

4)Dost často, mluvím sama na sebe anglicky. Je to taky hlavně kvůli tomu, že s mamkou mluvíme na sebe anglicky a angličtina je jeden z mých nejvíce oblíbených jazyků.

5)Nesnáším když se mě někdo snaží přesvědčit o tom, že má pravdu a přitom ji mám já a ještě se k tomu pak se mnou hádá.

Tohle by bylo pár těch divných faktů o mně, snažila jsem se vybrat jen ty více pozitivní a ne ty negativní, některé nejsou až tak divné ale i přes to doufám, že se vám článek líbil.



PL : Ponieważ blog mam już właśnie rok, zdecydowałam troche wam się przedstawić. Jak można zauważyć nie ma na blogu fotografii mnie, ale i tak chciałabym, się wam troche więcej przedstawić. Ci którzy mnie znają wiedzią, że jestem bardzo dziwną osobą. No i chciałabym ich tu par wypisać.

1) Nienawidze, naprawde nienawidze frytków. Nie rozumiem jak to ktoś może dać do buzi.Pare ludzi nawet mnie sądziło ale teraz naszczęście wszystko jest ok.

2)Często koledzy mówią mi, że wyglądam "jak bym myślała o siebie coś więcej. Kiedy sie nad czymś koncetruje czy chociaż idę z pokoja do pokoja tak, tak wyglądam. To śmieszne, bo tak naprawdę nie jestem nikim takim.

3) Nie lubię kiedy musze sobie zrobić jedzenie, ponieważ kiedy go gotuje to wciąż kosztuje i biore, i potem  nie mam głodu to więc marna praca.

4)Często mówie sama do siebie po angielsku.Z moją mamą mówie po angielsku więc mówie tak bardzo często + angielski to jeden z mych najulubioniejszych języków.

5) Nienawidze kiedy ktoś chce mnie o czymś przekonać, i przez to że nie ma prawdy. No i potem zaczyna sie ze mną kłócić.
 
No i to tyle, tyle moich faktów o mnie, postarałam się wybrać ty najbardziej pozytywe, chociaż niektóre nie są tak dziwne, i tak mam nadzieje że wam się podobało.(Przepraszam za wszystkie błędy!)

Mamy coś wspólnego?/Máme něco společného? 
-D 


You Might Also Like

8 Comments

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥