MY FAVOURITE 5 MOVIES ♥

20:18

Jelikož minulý článek na téma mých 5 oblíbených seriálu se vám líbilo a snad vás i inspirovalo tak jsem se rozhodla napsat i tenhle. Určitě mi do komentářů napište jestli tyhle filmy znáte a jestli se vám taky tak líbí jako mně!


1.Last Song
Život sedmnáctileté Veroniky 'Ronnie' Millerové je najednou vzhůru nohama, když se její rodiče rozvedou a její otec se odstěhuje z New Yorku do města Tybee Island ve státě Georgia. O tři roky později si se svými rodiči stále nerozumí a zlobí se na ně, zvláštně na svého otce, dokud se její matka nerozhodne, že by bylo v nejlepším zájmu všech zúčastněných, aby strávila léto v Tybee Island se svým otcem. Její otec je bývalý koncertní pianista a učitel a žije tichý život v pobřežním městě. Je plně ponořen do tvorby uměleckého díla, které se stane hlavní ozdobou místního kostela.(zdroj:csfd.cz)


2.The Vampire Academy
Rose Hathawayová je dhampýrka, napůl člověk a napůl vampýr. Dhampýři jsou zároveň strážci Morojů, což jsou klidní a smrtelní vampýři, kteří žijí diskrétně v našem světě. Posláním dhampýrů je chránit Moroje před krvežíznivými vampýry - Strigoji. Dhampýrka Rose se svojí kamarádkou, morojskou princeznou Lissou, prožívají různá dobrodružství. Zkoušejí sílu jejich přátelství, trpí a ztrácí milované lidi. Tenhle film vypráví jejich příběh... Morojská princezna Lissa a její nejlepší kamarádka Rose uprchly ve smrtelném strachu z vampýrské akademie, ale po dvou letech byly vypátrány tajemnými strážci a odvlečeny zpět. Znovu se tak ocitají v obrovském nebezpečí, protože na akademii se mohou pohybovat nebezpeční Strigojové. Ti chtějí Lissu zničit, protože jako jediná dcera urozeného morojského rodu je překážkou jejich plánu na ovládnutí světa vampýrů. Naštěstí je tady ale dhampýrka Rose, v jejichž žilách se smísila krev vampýrů a lidí, takže dokáže zlým Strigojům lépe čelit. V tajemném a ponurém světě akademie ale nebude snadné odolat všem nástrahám a zradám: Lissa bude muset opatrněji využívat svých nadpřirozených schopností, aby nepadla do strigojské pasti, a Rose se musí vzdát velké lásky, aby mohla kamarádku ochránit a za žádných okolností ji nezklamat. Jediné, nač se totiž mohou obě spolehnout, je jejich vzájemné pouto, jejich přátelství... (zdroj:csfd.cz)


3.Válka Blogerek
 Harriet udělá vše, dokonce i překroutí pravdu o svém vztahu s krasavcem Skanderem, aby se stala blogerkou roku.Tenhle film se mi líbil hlavně proto, že k tomu mám hodně blízko, no vlastně já ale s nikým nebojuji. 


4.Dear John 
Jak už to tak bývá, na začátku jejich vztahu sehrála obrovskou roli náhoda. Bez ní by se pravděpodobně nepotkali, natolik odlišné bylo jejich zázemí. John Tyree (Channing Tatum) slouží u Zelených baretů, speciální jednotky americké armády, a do rodné Jižní Karolíny ho přivedl opušťák, během něhož si chce odpočinout od stresu z neustálé bojové pohotovosti a také strávit nějaký čas s otcem. Idealistická studentka Savannah Curtis (Amanda Seyfried) si tu pro změnu užívá prázdniny v honosném rodinném sídle. Z nesmělého oťukávání se po dvou společně strávených týdnech vyvinula láska jako trám. Ani jednoho z nich by do té doby nenapadlo, že by si na jiném člověku dokázali vypěstovat takovou závislost. Jenže dovolenka, respektive prázdniny musí jednou skončit. Vídají se jen sporadicky, po 11. září se Johnova vojenská mise na Blízkém Východě neustále prodlužuje. Dobu odloučení musí milenci zmírňovat korespondencí, něžné dotyky nahrazují jen slova z dopisního papíru. Zatímco Savannah má obrovský strach a zoufale čeká na každý další dopis, jenž potvrdí, že je stále naživu, John se trápí, protože neví, zda má upřednostnit touhu po Savannah nebo profesionální odpovědnost vůči své zemi. Vše navíc ještě ztíží nečekaná tragédie, která vztah páru vystaví té největší zkoušce. (zdroj : csfd.cz)

5.Twilight Saga
Stará dobrá Twilight Sága, myslím tím teda všechny díly.
Snad tady nemusím ani psát o čem, to je. Každý to  myslím, že zná a kdybych to tady měla všechno napsat, tak bych se do té doby zbláznila. heh. 



Snad se vám dnešní článek líbil, a možná jsem vám dala i nějakou inspiraci. Určitě mi nezapomeňte do komentářů napsat vaše oblíbené filmy, a já se na vás budu těšit u dalšího článku. Love -D 

You Might Also Like

8 Comments

  1. Až na Válku Blogerek jseš asi moje dvojče:D
    Filmy podle knih N. Sparkse jsou úžasný, ikdyž knihám málokdy odpovídají:) JInak mám ráda Mortal Instruments: City of Bones, Labyrint:Útěk, Hunger Games nebo The Best Of Me taky od Sparkse.♥ Skvělý článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, taky si mi zdá :D Ježiši, já věděla, že jsem na něco zapomněla! Město kostí naprosto zbožňuju :D
      Děkuju moc!

      Vymazat
  2. Z uvedených filmů znám jen Twilight ságu, která se mi taky líbí - mám to ale mezery :-) Z mých oblíbených např. Flicka, Moderní popelka, Velká ryba, Uprchlík, Igby goes down.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tipy určitě se kouknu! Moderní popelka mi něco říká... :)

      Vymazat
  3. Last song je krásný film :) ..o Válce blogerek mi kdysi říkala kamarádka, ale nějak jsem na něj zapomněla.. musím to napravit a kouknout se na něj :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všetky tieto filmy zboznujem okrem "Válka blogeriek" ktoré vôbec nepoznám a nepočula som doteraz o tomm :) Ale určite sa na to mrknem :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥