MY SUMMER PLAYLIST

15:36

Neumím si představit život bez hudby, každý den musím mít něco puštěné. Na léto mám vždy menší playlist, který vám tady dneska ukážu.

1. Zayn Malik - I don't mind - když odešel od  1D tak jsem si myslela, že už vážně zpívat nebude ale když mu pár dní po tom vyšla písnička I don't mind, tak jsem si ji hned zamilovala. Posuďte sami. 
2. Miley Cyrus & Ariana Grande - Don't dream it's over - Miley mám strašně ráda a když ji vyšla takhle písnička s Ari, tak jsem byla doslova nadšená.  
3. Rita Ora - Poison - abych byla upřímná tak Ritu moc neposlouchám, ale takhle písnička je vážně bomba! 
4. Jessie J - Flashlight - když jsem byla v kině na Pitch Perfect 2 tak mi tahle písnička prostě zůstala v hlavě. Doma jsem si ji hned musela najít. 
5. Selena Gomez - Good For You - Selenu jsem nikdy moc neposlouchala, ale táhle písnička je naprosto úžasná! 

6. Little Mix - Black Magic - holky z LM jsem sledovala už delší dobu, no ale žádná písnička mě nebavila tak jak tahle! 

7. Justin Bieber - Where are U now - Justina moc neposlouchám, ale tahle písnička je na léto jak stvořená ! Není to jen Justinova písnička, ale já jsem moc lína to psát všechno,heh.
8. OMI - Cheerleader - tohle je prostě pro mně klasická letní písnička pro rok 2015. 

9. Cam - Burning House - pohodová písnička třeba k letním večerům 

10. Avril Lavigne - Give You What You Like - Avril měla vždy skvělé písničky a tahle na tom není jinak. 

 
Jaké jsou vaše oblíbené letní písničky? Nebo celkově písničky, které si vždy rádi pustíte? Love - D 

You Might Also Like

17 Comments

  1. Nevedela som, že Zayn má už svoje pesničky :O
    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-chcem-vam-podakovat.html :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má ještě jednu, ale ta se mi moc nelíbí když tak - No Type
      Děkuju za komentář :)

      Vymazat
  2. cheerleader milujem ! :) a Rita Ora je jedna z mojich obľúbených speváčok :) a Jessie J takisto :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Uwielbiam tą piosenkę Zayna. ♥ Jest taka romantyczna i wzruszająca.

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u m

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprawde mu się udała ♥
      Już daawno cię obserwuję, wspaniały blog masz :) ♥

      Vymazat
  4. Většinu z nich také poslouchám:) Ještě se mi líbí od Demi Lovato Cool for the summer a taky mám ráda zpěvačku a herečku Lucy Hale. Ty její písničky jsou spíš country, ale jsou nádherné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Demi písnička je taky fajn, ale pořád mi připomíná nějakou jinou.Nevím proč.
      Slyšela jsem, že Lucy má nějaké písničky, ale nikdy jsem je neslyšela. Ráda se kouknu :)

      Vymazat
  5. Świetny post, wszystkie piosenki znam i bardzo lubię.
    Obserwuję liczę na rewanż, dopiero zaczynam
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dziękuje, jeśli mogę troche poradzić to bym zmiemiłam troche design bloga, ale już teraz świetny post :)

      Vymazat
  6. Vždycky, když někdo napíše článek s písničkami, vždy se mi stanen že úplně každou znám....u tebe to tak neni. :D Asi 4 písničky jsem neznala. :D Děkuji za typy! :)


    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Většinu písniček znám :) Mně se ta od Zayna zrovna moc nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím přiznat, že se mi ze začátku taky moc nelíbila, ale teď už ji prostě miluju :D

      Vymazat
  8. Znam kilka tych piosenek :). Piszesz po czesku (tak mi się przynajmniej zdaje), ale wszystko zrozumiałam :D. Fajny blog!
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, dziękuje :) tak,tak pisze po czesku ale już dalszy post będzie i po polsku! :) ♥

      Vymazat
  9. Świetny blog, zapraszam do mnie!
    http://brunettes-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥