I HAVE NO INSPIRATION

22:23

CZ - Po delší pauze jsem zase tady, je 21:50  a mě po delší době napadlo pár námětů na články. alleluja! 
Jde o to, že jsem poslední dny neměla vůbec nápady a ani náladu na psaní.
A když mě právě napadlo napsat článek o tom jak nemám nápady, tak si myslím, že bych vážně si mohla najít lepšího dealera (jsem to ale vtipálek, že jo? ) 
Je až k pláči, že už je skoro polovina prázdnin za námi, a já si je ještě pořádně ani neužila. Poslední dny jsou taky takové vedra, že to je skoro až k umření.Takže se jen tak potácím od vody k vodě, od větráku ke větráku a tak no.
Delší dobu už mě tady žere to, že bych možná mohla zase trochu pozměnit a vylepšit design blogu, ale nejsem si jistá. Jaký názor na něj máte vy? Co by jste na designu blogu změnili? Nebo se vám líbí takový jako je? 

Jeden z těch kratších článku, ale prostě jsem to potřebovala dostat ven. Love - D 



PL - Po długim czasie jestem zpowrotem, jest godzina 21:50 i mnie po dłuższej dobie wpadło na myśl pare tematóm o których było by warto napisać.
Ostatnie dni nie był pomysł i dobry nastrój do pisania.
A więc kiedy mi wpadło na myśl napisać posta o tym jak nie mam pomysłu o czym pisać, to myślę że muszę zmienić mojego dealera.jestem bardzo śmieszna,że? :D 
Kiedy pomyślę na to, że już prawie połowa wakacji za nami, to mi się chce płakać. Ostatnie dni są bardzo gorące, aż na umarcie.
Długo już myślę o tym, że jest czas na trochę zmianę w designie, co wy o tym sądzicie? Co wy byście na designu zmienili? Czy wam  się podoba taki jaki jest? 


Jest to jeden z tych krótkich postów, ale chciałam wam tu coś takiego wpisać. Love - D






You Might Also Like

7 Comments

  1. Popravdě ted taky moc nemám nápady na články a všechno skoro cucám z prstů, abych něco málo za ty dva týdny napsala. :/ Docela mě to štve...
    Mě se layout moc líbí! Tento jednoduchý a elegantní styl je přímo lákadlo na mě :D Možná bych drobně pozměnila záhlaví...ne moc..jenom trochu změnila barvičky nápisu :) Celkově blog vypadá elegantně a bílá barva s šedou a černou je vynikající volba, ale těch spousty barviček v záhlaví je takových...osobně bych použila jednu z barev, která tu převládá. :) Jinak bych ho opravdu neměnila, záleží na tobě, zda chceš změnu. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano přesně, taky mě to štve :/
      Děkuju moc za radu, beru na vědomí! ☻ ♥

      Vymazat
  2. Určite by som v prvom rade zmenila štýl písma zvolila jednu dve farby ;) ostatne je na tebe ty musis vediet co sa ti paci a co chces mat na blogu .
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Nápady na články určitě zase přijdou! Já jsem našla konečně zase energii k založení novýho blogu a s ní i přišlo strašně moc námětů, za což jsem opravdu ráda.
    http://lucastirska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥