TRUST.

23:56

cz: Důvěra, je jedna z nejdůležitějších věcí v životě. 

Jsou lidi, kteří jsou vážně velmi důvěřiví a věří úplně každému, a pak jsou tady ti, kteří věří jenom sami sebe a jejich důvěru je hrozně těžký získat.
Dříve jsem patřila k těm, kteří věří všem. Bohužel, za těch pár let život. Tvrdých pár let, jsem přestala věřit úplně všem. Věřila jsem jen sama sebe.
Neříkám, že je špatný věřit sami sobě, musíme věřit HLAVNĚ sami sobě, ale to prostě nestačí.
Abych tedy byla upřímná tak můžu říct, že věřím asi tak dvou lidem? Možná třem.
Několikrát jsem se v lidech zklamala, a určitě nejsem sama. Zradili mě ti, od kterých jsem to nejméně čekala.
A čím více, jsem ztrácela lidi, tím víc jsem se začala starat jen o sebe. Neberte to prosím tak, že jsem se stala nějakou namyšlenou krávou, já si jen začala dávat pozor na to, co komu říkám, s kým se bavím a jestli to vážně chci.
Velice mě zaujal jeden "citát" ze seriálu "The Vampire Diares", od samého začátku se mi líbily slova, činy,vzhled(haha) Damona, byl to člověk (upír) který si prošel kdysi strašným peklem, ti kteří to sledují tak to ví. No, ale zpět k tomu "citátu" "I don't trust easily, so when I tell "I trust You" don't make me regret it." tohle se mi prostě vyrylo v mysli,
Jako by to prostě řekl za mě. Tohle tak strašně vystihuje moji situaci, že to vlastně ani nedokážu popsat.

A jak jste na tom s důvěrou vy? Líbí se vám ten citát? Love - D


PL: Zaufanie jest jedna z najważniejszych rzeczy w życiu.
Są ludzie, którzy są naprawde bardzo łatwowierni i uwierzą naprawde każdemu, no i potem tu są ci którzy wierzą tylko sami sobie i jejich zaufanie jest bardzo ciężko dostać.
Dawno temu byłam ta która zaufałą naprawde skoro każdemu.Ale za tych pare lat życia. Złych pare lat, już przestałąm wierzyć wszystkim. Wierzę tylko sama siebie.
No więc to nie jest złe, wierzyć tylko sama siebie, my musimy zaufać GŁÓWNIE sami siebie ale to naprawde nie jest wszystko.
To żeby być szczera, to mogę powiedzieć że wierzę może dwóm ludziom? Może trzem. 
Kilka ludzie mnie zradzili , i oczywiście, że nie jestem sama. Zdradził mnie ci, od których najmniej się spodziewałam. I czym więcej ztracałam ludzi, tym bardziej zaczęlam wierzyć tylko sama sobie.
Bardzo mnie zaciekawił "cytat" ze serialu "The Vampire Diares"  już od początku bardzo lubiłam Damona, w tym co i jak mowił, jak wyglądał (haha). Damon był bardzo silną osobą, przeżył tego bardzo dużo a więc kiedy powiedział "I don't trust easily, so when I tell "I trust You" don't make me regret it." zapisało mi się to w myśł i ja się się do niego zakochałam jeszcze więcej.
Miałam uczucie jako by mowił za mnie. To tak strasznie opisuje moją sytuację, że to właściwie nawet nie mogę opisać.

 I jak na tym jesteście z zaufaniem wy? Lubicie ten cytat, tak jak ja? Love -D 

You Might Also Like

11 Comments

  1. Ani ja ľuďom nedôverujem hneď, moju dôveru si musia získať, ak o ňu pravdaže stoja resp. musí to byť nejaké vzájomné, tiež z istých životných udalostí som radšej opatrná a nespolieham sa na druhých. No som od prírody človek, ktorý rešpektuje práva a názory druhých, nezvyknem iných posudzovať. A dôvera je niekedy aj o pocite, aký zanechajú druhí ľudia vo vás.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja też ufam niewielu osobom. Ale jest to o wiele lepsze rozwiązanie, niż ufać każdej napotkanej osobie i później mieć przez to problemy :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Też ufam niewielu osobom :)

    Mój Blog - klik!
    Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpovědětVymazat
  4. cytat jest świetny :) może obserwacja? :)

    OdpovědětVymazat
  5. S důvěrou jsem na tom podobně jako ty.. jen málokomu věřím, protože se mi už několikrát stalo, že jsem věřila tomu nesprávnému člověku.. :/

    OdpovědětVymazat
  6. Ten citát je krásný. Všem rozhodně nedůvěřuji, rozhodně se už ptám sama sebe, jestli se chci přátelit s lidmi, co mám kolem sebe. Fakt hezký článek na zamyšlení :)
    http://lucastirska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥