Black Magic

19:48


CZ : Je až neuvěřitelné, že za 5 dní už končí prázdniny. Sice jsem se skoro celé 2 měsíce jen nudila, ale i tak bych to chtěla vrátit zpátky. Celé ty prázdniny jsem teda byla doma, nebo venku s kamarádkou a psami. Ale abych pravdu řekla, tohle mi vážně vyhovovalo. Byla jsem s těmi, které miluju nejvíc.
A tyhle prázdniny zase strašně utekly, vlastně ony vždy rychle utečou, že? A to nejen prázdniny, ale celý rok mi strašně utekl.
Připadá mi jako by to bylo včera, co jsem psala článek "YEAR 2014" a děkovala za 20 pravidelných čtenářů a 4 tisíce zobrazení blogu. Když se tedy teď na to tak zpětně podívám, můžu říct, že jsem pyšná na to, že jsem to nevzdala a pokračovala. Takže i vy co máte začínající blog, nebojte se, nepřestávejte a uvidíte, že za chvíli bude mít všechno, o čem jste snili.
No a za chvíli zase budu psát článek "YEAR 2015", je neuvěřitelné jak čas letí, právě proto si musíme užívat života a nebrat ohled co si i vás kdo bude myslet, protože tady nejsme navěky.
Už teď bych ale chtěla nahodit, že rok 2016 bude pro mě důležitý a hlavně si možná pojedu pro dalšího člena rodiny.
Možná to někteří vědí, někde na začátku blogování jsem psala, že se věnuji kynologii, takže psi jsou mi velmi blízcí.
A tak jsem se tedy rozhodla pořídit dalšího mazlíčka, abych upřesnila tak to bude tedy štěně Německého ovčáka. Napadlo mě tedy, že bych pak mohla udělat nějakou sérii "step by step" tréninku. No každopádně nebudu tak přeskakovat.



 Těšíte se do školy? Do které třídy půjdete ? A jaký máte názor na "step by step" stálo by to za to psát? Love -D  


PL : No i za 5 dni koniec wakacji. Chociaż nudziłam się prawie całe wakacje to chciałabym żeby rozpoczęły się jeszcze raz. Całe wakacje spędziłam w domu, z koleżanką i mymi psami, więc był to przyjemnie spędzony czas. Byłam otoczona których lubię najbardziej.
Wakacje bardzo szybko zleciały, no właściwie każde wakacje szybko zlecą, tak? I nie tylko ferie, ale i cały rok bardzo szybko zleciał.
Nie dawno pisałam post na temat "YEAR 2014" i dziękowałam za 20 obserwatorów i 4 tysiące views. Kiedy obejrzę się za przeszłością to jestem dumna z tego że się nie poddałam i kontynuowałam w pisaniu bloga. Jeżeli czyta to ktoś, kto marzy o tym, by mieć popularnego bloga to nie bójcie się i idzcie sobie za swoim marzeniem. Jeżeli przyłożycie się do pracy, za niedługo osiągniecie to, o czym tak bardzo marzycie. Za chwilę będę pisał post na temat YEAR 2015. To niesamowite jak jak czas szybko mija. Z trej racji musimy żyć chwilą i cieszyć się życiem bez względu na opinię innych. Myślę, że mogę już teraz pisać o tym, że rok 2016 będzie dla mnie bardzo ważny. Nawet będę miała dalszego członka rodziny. Być może niektórzy z was wiedzą, że moją posją jest kynologia, więc psy są dla mnie bardzo ważne. Z tej racji zdecydowałam się kupić sobie dalszego zwierzaka, a mianowicie szczeniaka Owczarka Niemieckiego. Może wtedy zrobię serię"step bz step" szkolenia, ale o tym już w niektórym z następnych postów.
(Dziękuje "Maggie" z blogu http://bestiemaggie.blogspot.cz/ za pomoc z polską wersją )♥


Cieszycie się do szkoły? Do jakiej klasy idziecie? Co myślicie o pomysłu "step by step" warto było by to pisać? Love -D  

You Might Also Like

11 Comments

  1. Ano, ano..mě osobně tyto prázdniny utekly snad nejrychleji za celý život! :D Vždycky jsem se tak přelomem srpna doma už nudila chtěla do školy, ale letos tedy moc jakože do ní nechci...Přece jen mám o prázdninách čas na to, abych si vklidu najedla, něco přečetla, chodila pozdě spát(i když to nedělám), můžu chodit běhat brzy ráno, celkově můžu dělat víc věcí pro sebe samotnou..
    Naštěstí my jdeme o týden později, takže ještě chvíli si polenoším doma. Nevím, prostě na jednu stranu chci do školy a na druhou ne. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :D Nejvíce asi budu mít problémy se vstáváním. Spát chodím nejrychleji kolem 3 ráno a vstávám někdy až kolem 2 odpoledne :D
      To ti vážně závidím, taky bych si ještě týden ráda proležela :D

      Vymazat
  2. Ja całe moje wakacje spędziłam na spotykaniu się z przyjaciółmi, oraz na obozie we Francji!
    Nawet się cieszę, że idę do szkoły, mam dużą motywację bo w tym roku bardzo chciałabym mieć świadectwo z paskiem, idę do 2 klasy gimnazjum :)

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bardzo zazdroszczę ci Francji! ♥
      Też mam tak w planie, ze szkołą...uwidzimy jak się uda! :) Trzymam kciuki! :) ♥

      Vymazat
  3. Post jest bardzo ciekawy, a blog śliczny. Zostaję na stałe i czekam na
    kolejny post! :)

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwowania:
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Mi też wakacje strasznie szybko minęły. Ja w sumie trochę cieszę się na powrót do szkoły :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥