Spend time with people who makes you happy

22:25

cz : Jak na tom tak přemýšlím, tak vymyslet název článku je někdy těžší než obsah.  Vždycky když píšu jen tak něco od sebe, tak mám problém vymyslet názvy. Většinou jsou to tedy názvy písniček, nebo nějaké citáty.
Dneska mě zaujal citát "spend time with people who makes you happy" právě proto jsem se taky rozhodla, že to dnes hodím jako článek.
Kolik lidí je obklopeno lidmi, kteří je nedělají šťastnými ba, naopak smutnými. Dnes jsem tedy začala pořádně přemýšlet o tom, jestli jsem tedy já obklopena těmi správnými lidmi. A došla jsem k závěru, že ne tak docela. Někteří mě nudí si myslet, že jsem něco méně než oni. Někteří, že mám život úplně k ničemu, ale pak tady mám pár osob, které mě dělají šťastnou už jen tím, že jsou.
A právě kvůli té třetí skupině, jsem pořád vlastně tady. Nemám sice 50 přátel, ale mám ty na které se můžu spolehnout, stačila by jedna ruka abych je spočítala, ale mě to prostě stačí. Jsem v kruhu těch kteří mě podporují, dělají mě šťastnou a šílenou v každém momentě. A za to jsem nesmírně vděčná.



PL : Moim zdaniem wymyślić tytuł postu jest czasem trudniejsze niż napisać treść. Zawsze kiedy postanowię napisać coś nowego to mam problem wymyślić tytuł  W zasadzie  to potem używam tytuł jakiegoś utworu lub cytatu.
Dzisiaj mnie zainteresował ten oto cytat"spend time with people who makes you happy", więc postanowiłam użyć go jako tytuł dzisiejszego postu
Bardzo dużo ludzyi spotyka się z osobami, ktore, jak sie pozniej okazuje, powoduja to; ze czujemy sie strasznie i myślimy negatywnie.
Więc dzisiaj sobie pomyślałam czy ja jestem otoczona dobrymi osobami.  I doszedłam do wniosku że niestety nie Niektórzy zmuszają mie myśleć, że jestem coś mniej, niż oni, inni znowu że jestem do niczegoJest tu garstka osób, które sprawiają że jestem szczęśliwa tylko co ich widzę.I właśnie dzięki nim tu jeszcze jestem.
Nie mam 50 kumpli, ale mam pare na ktorych mogę liczyć. Mogła bym je policzyć na palcach jednej ręki, ale mnie to wystarczy
Jestem otoczona ludzmi ktorzy mnie wspierają, kochaja mnie i sprawiaja ze jestem szczesliwa i szalona.I za to jestem bardzo wdzięczna.

Jste mezi lidmi kteří vás dělají šťastnými? Co říkáte na ten citát? :) Love -D

Jesteście wśród ludzi, którzy sprawiają to, że jesteś szczęśliwy?Co powiecie na ten cytat? Love -D 

 PS. Děkuju Maggie za pomoc s překladem. Její blog ----> http://bestiemaggie.blogspot.cz/ ♥ I luv u gurl.

(weheartit.com)

You Might Also Like

15 Comments

  1. Nie je dôležitié mať kamarátov plnú kopu, ale presne ako píšeš, dôležité je mať tých správnych ľudí okolo seba, aj ja môžem tých najlepších kamarátov spočítať na jednej ruke no a?Dokonca si v poslednom čase rozumiem viac s chalanmi a mám pocit, že ma vedia aj viac podporiť a podržať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím souhlasit, že kluci jsou skvělí kamarádí :)

      Vymazat
  2. Racja, powinniśmy otaczać się ludźmi, który mają na nas pozytywny wpływ. :)

    ZAPRASZAM NA KONKURS NA MOIM BLOGU! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpovědětVymazat
  3. Masz racje. Ja osobiście wole mieć jednego przyjaciela niż 10 fałszywych!

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpovědětVymazat
  4. masz całkowitą rację, nie ważne ilu ale ważne jakich ma się przyjaciół :)

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Masz rację! Dobrze napisany post :)

    dariaa-blog.blogspot.com ----> Zaobserwuj! ♥ Będzie mi bardzo miło!

    OdpovědětVymazat
  6. Super blog! Ciekawy! :)
    Mam prośbę mogłabyś poklikać w linki u mnie na blogu? Byłabym baaaardzo wdzięczna ♥ Poniżej zamieszczam link do postu z linkami :) Jesli Ci się spodoba zaobserwuj na pewno sie odwdzięczę !
    http://lovelysoophie.blogspot.com/2015/08/my-wishlist-from-cndirect.html

    OdpovědětVymazat
  7. genialna notka. Nie ma nic lepszego jak pozytywni znajomi ! :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Świetny blog i fajny post :) obserwuje i licze na to samo :) zapraszam mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥