It´s almost over...

21:35

CZ : Pamatuji si když jsem první den prázdnin začala psát článek, který jsem sice nevydala, ale měla jsem tam napsané "užívejte prázdniny, za chvíli končí". SAKRA a je to tady.
Vím, že sice je teprve polovina srpna za námi, ale i tak to teď rychle utíká.
Nejvíce nesnáším fakt, že jsem si ty prázdniny neužila tak jak jsem chtěla. Plánovala jsem toho strašně hodně, a zvládla jsem asi jen 2 věci.
Nebudu lhát, plánovala jsem převážně fůru článku. Jenže nějak uběhl první týden prázdnin, pak druhý a já pořád neměla nic napsané.
Pak mě zase napadlo pár nápadu na články, a teď zase nic. Mohla bych se taky vymluvit na to, jaké horka byly, že můj mozek naprosto nespolupracoval, ale to mi přijde jen přehnané.
Tepla sice byly, ale ne na tolik aby mi to omráčilo mozek. Snad
Takže jsem celé svoje léto sledovala seriály, ležela a odpočívala. Za ty necelé 2 měsíce, řekněme měsíc a půl jsem shlédla všechny série The Vampire Diares, mezitím jsem sledovala Pretty Little Liars a Teen Wolf. Takže moje léto byly tyto 3 seriále. Velmi vzrušující, ano já vím.
Chodím spát nejrychleji někde kolem 4 až 5 ráno. Vstávám někdy kolem 2 odpoledne a nedělám vůbec nic. V těch teplech jdu ven vždy, až kolem deváté a to už se dá aspoň trochu dýchat.
Abych přiznala neskutečně se nudím, vážně pořád. Jsem pořád doma, nevím co dělat a všichni moji kamarádi jsou někde pryč. Tak či onak, mi ty prázdniny strašně utekly. Vážně se netěším na ty vystresované večery, kde se budu učit jak blbá celou noc, a stejně nic umět nebudu.
 

Jak si užíváte prázdniny vy? Doporučíte mi nějaké seriály? Love -D


PL : Pamiętam kiedy zaczęły się wakacje, to pisałam artykuły i tam wpisałam "używajcie wakacji, bo za chwilę będzie koniec." No i teraz już to tu jest.
Wiem, że to tylko połowa sierpnia za nami, ale to już teraz bardzo szybko zleci.
Najbardziej nienawidzę to, że planowałam bardzo dużo rzeczy a zrealizowałam chyba tylko dwie.
Nie będę kłamać, planowałam bardzo dużo artykułów, ale jakoś minął pierwszy tydzień ferii, a następnie drugi i ja nie miałam nic napisanego. Następnie znowu miałam na myśli kilka pomysłów na artykuły, a teraz z kolei NIC.
Mogę też wymówić się na ty gorące dni i  że mój mózg absolutnie nie mógł współpracować, ale to jest po prostu głupie.Ciepła, choć były, ale nie na tyle, żeby mi to po zastawiło mózg.
Więc spędziłem lato oglądaniem seriali, spaniem i odpoczynkiem. Za te niecałe 2 miesiące, powiedzmy, półtora miesiąca spojrzałam całą serie The Vampire Diares, tymczasem patrzyłam też na Pretty Little Liars i Teen Wolf. Więc to były całe moje ferie. Bardzo ciekawe, tak wiem.
Idę do łóżka najszybciej gdzieś około 4-5 rano. Budzę się około 2 pm i nic nie robię.
W cieple wychodzę na podwórko aż o około 9 wieczorem, to przynajmniej mogę trochę sobie odetchnąć.
Przyznam się, że się  niesamowicie nudzę, naprawdę wciąż. Wciąż jestem w domu, nie wiem co robić i wszyscy moi przyjaciele odeszli gdzieś za granice. Tak czy inaczej, wakacje znów strasznie szybko uciekły.
Naprawdę się nie cieszę na ty stresowe wieczory, kiedy będę się uczyć jak głupia i nadal nie będę nic umieć.


 Jak wy używacie wakacji? Może polecicie mi jakieś seriale? Love -D




You Might Also Like

11 Comments

  1. Určitě se koukni na Game of Thrones! Je to taková moje srdcovka:D je to možná trochu brutálnější, ale ta zápletka je fakt geniální, je to plná intrik a všeho možnýho :) Vážně doporučuju ♥ Moc hezký článek:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip! Určitě se kouknu ♥
      Děkuju :) ♥

      Vymazat
  2. Ono v těch vedrech se podle mě nic moc jiného dělat nedá, takže se ti nedivím.

    Journey To The Victory

    OdpovědětVymazat
  3. Já trávím 5 dní v týdnu v práci, takže bych byla aspoň za takový týden jako máš ty hrozně ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, tak to tě v těch vedrech fakt lituju :D Takže asi začnu být ráda, za ty lazy days :D

      Vymazat
  4. Polecam M jak Miłość, nie no żartuje ;)
    Nie wiem co Ci polecić, to może Dlaczego Ja;> haha
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som si veľmi obľúbila seriál HIMYM (How I met your mother) :)

    Inak, na mojom blogu teraz prebieha prvá Giveaway - bola by som nesmierne rada, ak by si sa zapojila!

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. HIMYM jsem viděla už 2x a tak to vidím, že budu i 3x :D Je to skvělý seriál :)

      Vymazat
  6. Ja bardzo wciągnęłam się w 90210 ♥
    Pozdrawiam, buziaki :*
    zapraszam do mnie
    http://zuzolekkk.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Wakacje już takie są, że zawsze szybko mijają :/
    Polecam serial " Nie igraj z aniołem " ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥