10 YEARS

12:44

 CZ : Jak často přemýšlíte o tom jaké to bude když budete dospělí? Jaké to bude když budete mít manžela nebo přítele a po případě děti? Tak mě to dnes napadlo a já ani vlastně nevím proč a začala jsem to všechno plánovat. Je mi jasné, že všechno nevyjde podle plánu, ale tohle plánování budoucnosti mě hodně baví. 
Takže mi po hlavně běhají myšlenky typu : "Jak budu vypadat za 10 let? Změním se hodně? Kdo bude můj přítel? Budu mít přítele? A děti? Budu mít nějakou práci? Kde budu žít? Budu šťastná?"¨
Tak si to všechno představuju a pak mě zase napadne...Co když budu přítelkyně *toho a toho* například mého crushe? Můžou se takové sny stát skutečnosti? 
Pořád o tom přemýšlím a vlastně nemůžu najít konec. Nenajdu ho ještě 10 let když si budu číst tento článek a přemýšlet o tom co všechno se stalo. 
Možná když si to přečtu tak si jednoduše odpovím na ty otázky, takže doufám, že to budou jen kladné odpovědi.
Jenže co když se něco stane a já tady za těch 10 let ani nebudu? Život není fér a tohle se může stát. Je to velice smutné když se na to tak podívám, že tady prostě už nebudu, ale musím myslet i na tuhle variantu. 
Nemůžu říct jak to tedy za 10 let bude. Nemůžu říct, že se mi ty moje sny a představy splní. Ale můžu říct, že se budu snažit na maximum. Budu se snažit o to abych se za těch 10 let aspoň trochu přiblížila k tomu co chci teď.

PS: Dnešní článek sice není Vánoční, ale i tak vám ještě jednou přeji Veselé Vánoce. Doufám, že jste pod stromečkem našli to co jste chtěli ♥

 

PL : Jak często myślicie o przyszłości? Kiedy już będziecie dorośli? Jaki to będzie mięc swojego  mąża czy chłopaka no i może i dzieci? Dziś tak nad tym rozmyślam i nawet nie wiem dla czego. No i wszystko zaczęłam planować. Wiem, że chyba nie spełni mi się wszystko, ale fajnie by było.
Więc w głowie mi biegają myśli jak : " Jak będe wyglądała za 10 lat? Czy będe wyglądała inaczej? Kto będzie mój chłopak? Będe miała chłopaka? A dzieci? Będe miała jakąś pracę? Gdzie będę mieszkała? Będę szczęśliwa?"
Tak nad tym myśle i potem wpadnie mi w głowę dalsza myśl... Czy będę dziewczyną *tego i tego* np. mojego "crusha"? Mogą się te sny spełnić?
Nie potrafie znaleść końca moich myśli. I nie znajde go jeszcze przynajmniej 10 lat. Może potem będę czytała ten post i odpowiadać na swoje pytania. Więc mam nadzieje, że ty odpowiedzi będą jak najbradziej pozytywne.
Ale co kiedy tutaj nie będe za tych 10 lat? Życie nie jest fer i więc nie mogę oczekiwać samych pozytywnych rzeczy...
No kiedy tak pomyśle tak jest to smutne, ale co mogę zrobić...nic. 
Nie będę  myśleć na to negatywne, ale nie potrafie powiedzieć jakie to za tych 10 lat będzie. Więc nie potrafie powiedzieć. Czy moje sny i myśli się spełni. Ale potrafie powiedzieć, że będe robić wszystko tak aby się spełniły. Będę robić tak by za tych 10 lat było wszystko tak jak chce.

PS : Dzisiaj mniej Świąteczny post, ale mimo tego życze Wam Wesołych Świąt! Mam nadzieje, że pod choinką znalezli scie to co sobie życzyliście ♥ 



Myslíte vy na budoucnost? Love -D
Myślicie na przyszłość? Love -D

You Might Also Like

16 Comments

  1. Nad tímto často přemýšlím. A většinou skončím v slzách a strachu, na budoucnost se těším, ale zároveň se ji i bojím, jaká bude? Mám svoji představu kterou chci naplnit, ale vždy je tu možnost že se to nepodaří a toho se bojím. Miluji ale takové články, co mě nad tím donutí zase přemýšlet, nevím proč:D Moc hezký blog!
    http://elytych.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano přesně :D Taky mě to někdy dožene až k slzám :D Držím palce, ať se vše splní :)
      Děkuju moc ♥

      Vymazat
  2. Osobiście bardzo często myślę o przyszłości. I mniej wiecej mam zaplanowane swoje zycie :) Wesołych Świąt ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj design blogu je fakt krásný a co se článku týče, tak se ti dost povedl. Je dost na uvažování a přemýšlení, to mám hodně ráda :)
    www.lucastiska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi teď udělalo strašnou radost ♥ Děkuju moc :) Hrozně si toho vážím ♥

      Vymazat
  4. Já o tom zas tak moc nepřemýšlím, dospělá už jsem a není to o nic lepší než předtím :D nejvíc přemýšlím asi o tom, jak si budeme s přítelem zařizovat vlastní bydlení, jaký to bude a jestli si nepolezem na nervy :D na zařizování bytu se strašně těším, vždycky jsem o tom snila, bohužel jsem neměla možnost si vybavit ani vlastní pokojíček, takže to je asi můj největší sen :D
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
  5. Nad budúcnosťou dosť premýšľam a snažím sa, aby bola čo najlepšia, ale nechcem premýšľať až moc, pretože to takisto nie je najlepšie. Veľmi pekný článok :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím že je důležité nad budoucností přemýšlet, jen co se týče manželství a dětí, né vždy je vše tak jak si člověk neplánuje :)

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

    OdpovědětVymazat
  7. świetne:):)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ja nawet się boję myśleć o tym co będzie kiedyś...

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpovědětVymazat
  9. Przyszłość jest taka niepewna, ale to ona od nas głównie zależy :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Hej! ♥ Organizuję rozdanie na blogu - nagrody są świetne a zasady banalne. Jeśli byś miała chwilkę wolnego czasu, zajrzyj może akurat ci się spodoba i weźmiesz udział. Zachęcam, bo na prawdę warto! Pozdrawiam :)
    http://dariaa-blog.blogspot.com/2015/12/rozdanie.html

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥