#BLOGMAS 4 - CHRISTMAS PLAYLIST / X - MAS NOT MOOD

11:51

CZ : Já se cítím tak strašně, že jsem vynechala ten minulý nedělní článek. Důvodem bylo, že se toho přes týden moc nestalo a když jsem ten článek napsala, tak jsem zjistila, že je tak krátký, že to prostě nemůžu zveřejnit.
Tak jsem se tedy rozhodla, že nezveřejním ten článek a přes týden napíšu nějaký jiný. No a tak se týden vlekl a já zase nenapsala nic. Podívám se na blog  a vidím, že čtenáři  ubyli a já pomalu ztrácím motivaci do psaní. Neberte to tak. že když nemám čtenáře tak mě nebaví psát ale je tady ten pocit zklamání sami sebe když vidím, že už to tady lidi nebaví.
Ale nebudu tady zas tak negativní, protože za 4 dny jsou Vánoce!!! Chápete to? Já vůbec.
Tak rychle to všechno zase přeběhlo, že já na to ani nemám slov.
Vánoce už jsou vážně za dveřmi, ale sníh zase nikde. Dneska bylo dokonce tak teplo, že jsem chodila venku jen krátkém rukávu!
Strašně mě to štve. Podle mě by aspoň i trošku sněhu udělalo tu Vánoční atmosféru...Takže z toho navazuji na to, že nemám Vánoční náladu.
A tak mě napadlo jak jinak se naladit do Vánoční nálady než nějakýma Vánočními písničkami.



PL : Bardzo zle się czuje kiedy myślę na to, że znów niedodzierżałam rutyny a nie dodałam posta. Powodem była mała aktywność tygodniowa więc kiedy w niedziele pisałam posta było tam tego tak mało, że niespublikowałam go i zdecydowałam, że napisze jakiś inny post w tygodniu.
No i więc tydzień minąl i ja nic jak zawsze nienapisałam. Kiedy popatrze na blog to widzę, że trace czytelnikow i przykro mi. No niemyślcie, że tylko o to interesuje się...to nie, ale troche poczułam się smutna sama z siebie, że niechałam was tak tylko.
No ale już dosyć z tą negatywnym nastrojem.
Za 4 dni są Święta!!! Już? to niemożliwe. Tak szybko zleciało...
Więc Święta już za drzwiami ale śniegu nigdzie. Bardzo mię to denerwuje, to przecież nie są Święta bez śniegu. I to doprowadza to tego faktu, że nie mam żadnegu Świątecznego "ducha".  To postanowiłam, że zrobie taki świąteczny playlist na blogu by dostąc się do tych Świąt.


1. ALL I WANT FOR CHRISTMAS 
                                         

 2. MISTLETOE 

3. LAST CHRISTMAST

4. SANTA CLAUS IS COMING TO TOWN

5. WHITE CHRISTMAS

6. VÁNOČNÍ


 No i jak wy i Święta? Już macie prezenty? Love - D
No a jak jste na to Vy se Svátky? Máte už dárky? Love - D

You Might Also Like

13 Comments

  1. Většinu těch písniček nemám ráda. :D Ale asi ve 3 jsme se shodli, psala jsem podobný článek. :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. All I Want for Christmas je pre mňa najlepšia klasika! Last Christmas mi posledné roky už liezla krkom, ale tento rok som si ju znova obľúbila a Vánoční od Teri je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Twój blog dla mnie to nowość, bo jest w wersji czeskiej i polskiej także miło trafić na coś takiego :)

    http://lifebyaleksandra.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha :D Więc mam nadzieje, że ci się podoba :) Dziękuje za komentarz ♥

      Vymazat
  4. wesołych świąt ;)

    zapraszam także do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Lubię świąteczną płytę Justina :)
    ❤ blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zakochałam się w niej ♥

      Dziękuje za komentarz :) Życzę Wesołych Świąt ♥

      Vymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥