BLOGMAS #2 - WEEKLY UPDATE!

20:05

 CZ: Ahoooj :) Já nevím mám takhle začínat články? Vždyť jsem nikdy nezdravila, no to je jedno.
Tento týden tak strašně rychle utekl. Jako vážně, taky vám to tak přijde? Dneska jsem si našla novou závislost a tím je seriál - Skins. Viděli jste ho už někdy?
Mohla bych asi říct, že celý tenhle týden byl docela úspěšný. Moje nejhorší známka byla 2 a to právě z matiky! Haha, to jsem byla asi nejšťastnější, protože jsem čekala takovou 4.
Vlastně mi je docela dobře. Není to už všechno tak černý a já vlastně ani nevím proč. Možná kvůli tomu, že jsem se dozvěděla, že můj plánovaný Silvestr vyjde a budu tak s tou osobou, kterou tam chci nejvíc. Takže se vlastně celý čas těším jen na to.
Strašně mi chybí sníh. Prostě už je šestého a sníh nikde...Venku bych to nazvala spíše začátkem jara a ne zimy, což mě hrozně štve, ale s tím hold nic neudělám. 
No a když tak nad tím vším přemýšlím, tak bych taky ocenila nový design. Hlavním důvodem je, že se mi nelíbí styl textu, kterým se vám to ukáže. Přijde mi to prostě takový matoucí a vážně se mi to nelíbí. Takže doufám, že si tenhle týden najdu čas a trochu to poměním, jo a kdyby někdo se vyznal v dělání vzhledu a tak, prosím o napsání do komentáře nebo na můj email ( ilyfuhull@email.cz )



PL: Czeeść :) Nie wiem,  czy chce tak  zacząć artykuły? Po tym wszystkim, nigdy nie pozdrawiałam... Ten tydzień bardzo szybko uciekł. Też wam się tak zdaje? Dziś znalazłem nowe uzależnienie i to jest serial - Skins. Widzieliście go wcześniej? Chyba można powiedzieć, że cały ten tydzień był bardzo udany. Mój najgorsza ocena była 5 i to tylko z matematyki! Haha, bardzo szczęśliwa byłam, bo oczekiwałam 1.
I czuję się również też fajnie. No więc nie wszystko je tak złe teraz, i nawet niewiet dlaczego. Może dlatego, że dowiedziałem się, że moje plany Sylwester wychodzą i będzie tam osoba, którą tam chce chyba najwięcej na świecie. Więc, o tak nie moge się doczekać.
Brakuje mi strasznie śnieg. Po prostu już jest szóstego i śniegu niema.Nazwałbym to raczej wczesną wiosną, a nie zimą, i to mnie denerwuje, ale nic nie potrafię zrobić.
A jeśli tak pomyślę o blogu, chcę nowy wygląd. Głównym powodem jest to, że nie podoba mi się styl tekstu, który  się pokaże. Uważam, że to po prostu dziwne i nie lubie tego. Mam więc nadzieję, że w tym tygodniu znajdę trochę czasu, by to zmienić, i jeżeli zna się ktoś na wyglądych, szablonach i tych rzeczach to proszę napisać do komentarzu, czy na mój email ( ilyfuhull@email.cz )

                                                                        
A jak se máte vy? Love -D
I jak u was?Love-D



You Might Also Like

15 Comments

  1. Musím říct, že posledních 14 dní mi uběhlo neskutečně rychle a taky mi chybí sníh. Myslím, že se už nikdy té Ladovské zimy, bohužel nedočkáme, což je škoda. Miluji křupaní čerstvého sněhu pod nohy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, taky mě to mrzí :( Přesně taky to miluju :D
      Děkuju za komentář ♥

      Vymazat
  2. Mě vždy prosinec uteče jako voda. Ani se nenaději a už jsou vánoce :)

    DIY Vánoce + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Jé tak to děkuju :D Za takovou známku v matice jsem vždy nejraději :D

      Vymazat
  4. Nie znam tego serialu. Ale szukam jakiegoś i moze skusze się :) Gratuluje 5 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Polecam :) Ale uwaga serial jest bardziej dla 15+ :D Bym powiedziała :D

      Vymazat
  5. Nigdy w sumie nie oglądałam Skins ale coraz więcej osób o nim mówi, chyba powinnam coś przeczytać na ten temat i obejrzeć chociaż jeden odcinek a może mi się spodoba :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpovědětVymazat
  6. świetnie ;)

    zapraszam również na mojego bloga ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. ja już nie mogę doczekać się świąt, najbardziej chyba czekam na ten piękny, świąteczny klimat, to chyba najpiękniejszy czas w roku : )
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Styl bloga moim zdaniem jest bardzo fajny :) Też chciałabym śnieg w zimę ale jak pwiedzialas nic nie mozna zrobic ;/
    http://maggdam.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Świetny blog, serialu nie znam :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

♥ Děkuji všem za krásné a hlavně motivující komentáře ! Jestli máte víc otázek tak prosím pište na email : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Každý komentář mě motivuje psát dál ♥
♥ Budu se snažit navštívit Váš blog ♥


♥ Dziękuje za piękne i motywujące komentarze! :) Jeżeli macie więcej pytań to proszę pisać na emaila : danielabujokova@seznam.cz ♥
♥ Każdy komentarz motywuje mnie do pracy♥
♥ Postaram się odwiedzić twojego bloga ♥